۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۱
کد خبر: 80729197
T T
۰ نفر
خبرنگاران عضو خانه مطبوعات مازندران كارت هايشان را تمديد كنند

ساري- رئيس هيات مديره خانه مطبوعات مازندران گفت: خبرنگاران براي تمديد عضويت در خانه مطبوعات تا پايان تير ماه فرصت دارند.

' رضا برمكی ' روز دوشنبه در نشست هیات مدیره خانه مطبوعات استان با تاكید بر اینكه ساماندهی خبرنگاران مازندرانی به صورت جدی پیگیری می‌شود، افزود: با مصوبه هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران، خبرنگاران استان تا پایان تیرماه فرصت دارند نسبت به تمدید عضویت خود اقدام كنند.

وی با اشاره به اینكه براساس این مصوبه اعضای خانه مطبوعات، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان تا 31 تیر باید نسبت به واریز حق عضویت خود اقدام كنند، افزود: اطلاعات مربوط به این مصوبه از طریق سامانه پیامك خانه مطبوعات بزودی در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد.

برمكی با بیان اینكه تمدید عضویت در خانه مطبوعات شرط حضور در مراسم تجلیل از خبرنگاران است، اظهار داشت: این امر به منظور شناسایی و ساماندهی فعالان رسانه‌ای استان انجام می‌شود.

وی با تاكید بر اینكه خانه مطبوعات مازندران تمام تلاش خود را برای برگزاری باشكوه روز خبرنگار در مازندران به كار می‌گیرد، افزود: امیدواریم خبرنگاران استان نیز در ساماندهی این قشر به كمك خانه مطبوعات بشتابند.

او از برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در مازندران همزمان با عید فطر و تعطیلات پیوسته به آن خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه هیات مدیره و هماهنگی با نمایندگی‌های خانه مطبوعات، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در دو شهر چالوس و ساری برگزار خواهد شد.

برمكی گفت: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در ساری روز دوشنبه 21 مرداد و در چالوس نیز روز سه شنبه 22 مرداد برگزار می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات در شهرهای مركزی مازندران از گلوگاه تا شهرستان آمل در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در ساری شركت می‌كنند و خبرنگاران عضو در شهرهای نور، محمود آباد تا تنكابن نیز باید در مراسم ویژه چالوس شركت كنند.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران از همراهی و همكاری استاندار برای بزرگداشت مراسم روز خبرنگار قدردانی كرد و یادآور شد: امسال نیز استاندار مازندران مانند سال‌های گذشته هدایایی برای این روز در نظر گرفته است.

وی افزود: هیات مدیره خانه مطبوعات تلاش می‌كند از سخنرانان ملی در مراسم روز خبرنگاران سال جاری بهره بگیرد و در كنار آن برنامه‌های فرهنگی - هنری مانند نمایش و موسیقی نیز در نظر گرفته شده است.

هم اكنون 82 نشریه و نمایندگی رسانه های استانی و كشوری در مازندران فعال است و حدود 500 خبرنگار نیز در سطح استان عضو خانه مطبوعات هستند.ك/2

2585/1654