۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۲
کد خبر: 80715714
T T
۰ نفر
دولت آينده كشور بايد از افراد شايسته و متعهد تشكيل شود

تبريز- نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: دولت آينده كشور بايد از افرادي شايسته و متعهد تشكيل شود.

آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز، افزود: باید رییس جمهوری منتخب با انتخاب چنین افرادی راهكارهای مناسب و مطلوب برای حل و فصل مشكلات كشور ایجاد كند تا امور به نحو احسن انجام شود.

وی مشاركت حدود 73 درصدی مردم در انتخابات 24 خرداد را حماسه ای ماندگار درعرصه های سیاسی و اجتماعی كشور خواند كه چنین حضوری رسالت و وظایف دولت آینده برای رفع مشكلات جامعه را چند برابر سنگین تر می كند.

آیت الله مجتهدشبستری انتخاب یك شخصیت معمم و عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان رییس جمهوری از سوی مردم را دارای پیام های بسیار روشن و اشكار دانست كه تبعیت از خط و راه رهبری از آن جمله است.

وی گفت: انتخاب چنین شخصیتی از سوی آحاد مردم با رای بالا برای همیشه پرونده فتنه در كشور را بست و دروغ گویی كسانی كه ادعای تقلب در انتخابات سال 88 را داشتند، به طور واضح روشن كرد.

آیت الله مجتهدشبستری وفاداری به رهبری نظام و اصل ولایت فقیه، آزادی كامل در انتخاب فرد اصلح، امنیت و آرامش در برگزاری انتخابات را از جمله ویژگی های بسیار مهم و بارز یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی در ایران اعلام كرد.

امام جمعه تبریز اضافه كرد: یكی از ویژگی های برجسته این دوره از انتخابات ارسال پیام های تبریك و حضور فیزیكی رقبای انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی برای اعلام همكاری و مساعدت به رییس جمهورس منتخب بود.

وی همچنین با اشاره به سی و دومین سالگرد شهادت دكتر بهشتی و حادثه انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی، اظهاركرد: این حادثه تاسف بار چهره واقعی و ننگین دشمنان نظام و انقلاب و منافقین را برای ملت مبارز ایران و افكار عمومی جهانیان نشان داد.

آیت الله مجتهدشبستری گفت: شهید بهشتی مشاور امین امام راحل و شخصیت برجسته علمی، مدیریتی، سیاسی و حوزوی بود.

7236/587