۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۹
کد خبر: 80715651
T T
۰ نفر
كتابخانه ها نقش مهمي در غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دارند

بروجرد - مدير امور كتابخانه هاي عمومي شهرستان ويژه بروجرد گفت: كتابخانه ها نقش مهم و پررنگي در غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دارند.

' داود پهلوان' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: كتابخانه های عمومی به عنوان یكی از اصلی ترین پایگاه های ارتقاء فرهنگ و آگاهی های عمومی بوده و بهترین مكان برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان می باشد.

وی اضافه كرد: حضور قشر جوان در كتابخانه های عمومی علاوه بر ایجاد انگیزه مطالعه باعث می شود تا افراد با كتب و عناوین مختلف آشنا شده و از سایر خدمات كتابخانه ای نیز بهره مند شوند.

به گفته وی سال گذشته انجمن ادبی كتابخانه های عمومی در بروجرد تشكیل شده كه جلسات این انجمن هر هفته با حضور شعرا و نویسندگان برجسته بروجرد برگزار می شود كه شركت در این انجمن برای اعضای كتابخانه ها آزاد است.

پهلوان افزود: طرح 'كتاب من' ، نمایه نشریات، خدمات اینترنتی، امانت سی دی از دیگر خدمات كتابخانه های عمومی بروجرد است كه بطور مداوم در حال اجرا شدن است.

وی برگزاری كلاسهای فرهنگی و آموزشی، اجرای مسابقات كتابخوانی بصورت آنلاین و مكتوب را از دیگر خدمات كتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد بر شمرد.

بگفته وی هم اكنون 10 كتابخانه عمومی و مشاركتی در بروجرد اماده خدمات رسانی به علاقمندان می باشند.

7189/542