۶ تیر ۱۳۹۲، ۹:۵۵
کد خبر: 80714569
T T
۰ نفر
امام جمعه اردكان بر لزوم ترويج  فرهنگ قرآني تاكيد كرد

امام جمعه اردكان برلزوم ترويج فرهنگ قرآني در شهرستان بخصوص درماه مبارك رمضان تاكيد كرد.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، حجت الاسلام ' سید محمد حسینی' در جلسه هماهنگی اجرای طرح بینات در اردكان ، ماه مبارك رمضان را فرصتی مناسب برای بهره مندی عموم از دریای بیكران صحیفه الهی عنوان كرد.

وی اضافه كرد: ترویج فرهنگ قرآنی یكی از نیازهای اصلی و مهم جامعه اسلامی است كه باید به طور جدی مدنظر برنامه‌ریزان و متولیان حوزه‌های فرهنگی باشد.

امام جمعه اردكان با اشاره به اینكه قرآن نور است و همه ما باید با تمسك به این كتاب رحمانی سعادتمند شویم تصریح كرد: ماهیت انقلاب اسلامی فرهنگی و همه بخش‌های كشور متاثر از فرهنگ قرآنی است.

حجت الاسلام 'حاجی اسماعیلی' رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردكان ، نیز در سخنانی با اشاره به نیاز مردم به مبانی قرآنی و دستورات الهی بر ترویج فرهنگ قرآن در جامعه تاكید كرد و تشكیل كلاس های تفسیر قرآن كریم برای عموم را یكی از شیوه های ورود فرهنگ قرآن به جامعه دانست.

در ادامه جلسه مسئول كانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردكان به ارائه گزارش اجرای طرح بینات در ماه مبارك رمضان سال گذشته پرداخت .

'شعبانعلی قانعی اردكانی' ، تشكیل 51 كلاس تفسیر عمومی قرآن كریم با شركت 2039 نفر و برگزاری مسابقه تقسیر با شركت 1240 نفر را از برنامه های طرح بینات سال گذشته اعلام كرد.

وی ابراز امید واری كرد در سال جاری طرح بینات با محوریت تفسیر سوره مباركه روم همچون سال های گذشته با كیفیت و كمیت بیشتری اجرا خواهد شد.

در این جلسه امام جمعه ، فرماندار و شهردار و تنی چند از مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و شركت های خصوصی بخش هایی از اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح را تقبل نمودند.ك/2

7544/1968