۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱
کد خبر: 80711914
T T
۰ نفر
بانوي ملي پوش واليبال نشسته: سختي هاي زيادي براي حرفه اي شدنم كشيده ام

اروميه - بانوي ملي پوش ورزشكار واليبال نشسته اروميه اي گفت: براي رسيدن به اوج قهرماني و حرفه اي شدن در ورزش، سختي هاي زيادي پشت سر گذاشته ام.

پری مردمیدان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدت سه سال است به صورت مستمر و حرفه ای در رشته والیبال نشسته فعالیت دارم و با تمام توان برای كسب موفقیت های بیشتر تلاش می كنم.

وی اظهار كرد: برای انجام فعالیتهای ورزشی هر روز مسیر 40 كیلومتری روستای محل سكونتم تا محل تمرین را با دشواری هرچه تمام طی می كردم تا جایی كه برخی از مربیان و آشناییان به من توصیه می كردند دست از ورزش كردن برداشته و در خانه بمانم.

وی ادامه داد: یادم می آید پاهایم به دلیل فشار مضاعفی كه بر آن وارد می شد دچار ورم و عفونت شدید شده بود ولی این مشكلات نتوانست مرا از تصمیمی كه گرفته بودم، منصرف كند.

مردمیدان گفت: انجام فعالیتهای اجتماعی به خصوص پرداختن به ورزش یكی از ضرورتهای مهم برای افراد معلول و ناتوان جسمی و حركتی است كه موجب دوری آنان از انزوا و تنهایی شده و در عوض توانمندی و اعتماد به نفس را به آنان هدیه می كند.

وی افزود: پس از چندین سال تلاش و كوشش خستگی ناپذیر مدت یك سال و نیم است كه با دعوت به اردوی تیم ملی شور و شعف خاصی در من ایجاد شده و در كنار سایر فعالیت های اجتماعی ام به ورزش حرفه ای نیز توجه خاصی دارم.

وی گفت: تا دو روز پیش در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نشسته كه در سالن شهدای چای بوئین شهرستان گنبدكاووس برگزار شده بود حضور داشتم و به همراه 18 ورزشكار منتخب از 10 استان تمرینات خود را زیر نظر كادر فنی انجام دادیم.

مردمیدان ادامه داد: مرحله چهارم اردو یازدهم تیرماه جاری آغاز می شود و من نیز به عنوان تنها نماینده استان آذربایجان غربی افتخار حضور در این مرحله از اردو را دارم.

وی اضافه كرد: تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران برای حضور در اولین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در شهریور امسال با میزبانی ایران در تهران آماده می شود.

این بانوی موفق ورزشكار دانشجوی ترم آخر مقطع كارشناسی در رشته آسیب شناسی اجتماعی است و یكی از فعالان موسسه مردم نهاد جامعه معلولان استان می باشد كه در زمینه ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و علمی به معلولان، فعالیت مستمرو چشمگیری دارد.

7126/581