۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵
کد خبر: 80700883
T T
۰ نفر
يك نماينده مجلس: انتخابات 24 خرداد جشن بي نظير دموكراسي بود

قصرشيرين - نماينده مردم قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب در مجلس شوراي اسلامي گفت: انتخابات 24 خرداد، جشن بي نظير دموكراسي در ايران اسلامي بود كه نمونه مشابه آن در هيچ كجاي دنيا وجود ندارد.

'فتح اله حسینی' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از حضور حماسی و بی سابقه ملت فهیم، آگاه، متدین، دیندار و آگاه ایران اسلامی بخصوص مرزداران شهرهای غرب استان كرمانشاه در انتخابات دشمن شكن ریاست جمهوری یازدهم و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر كرد.

وی افزود: بازتاب جهانی حضور تاریخی و بی سابقه مردم در انتخابات، دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را ناكام گذاشت و خط بطلانی بر همه تحریم ها و توطئه های آنان كشید.

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاسی خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: ملت ما اینگونه حماسه خلق می كنند چون مردم قدرشناس هستند كه در عرصه های مختلف انقلاب با حضور خود شگفتی آفریده و در همه صحنه ها مشاركتی فعال داشته و وفاداری خود را به نظام و مقام معظم رهبری ثابت كرده و دین خود را به امام و شهدا ادا كرده اند.

حسینی اظهار كرد: هیچ كجای دنیا مردمی به قدرشناسی ملت ایران اسلامی وجود ندارد لذا مسوولان نظام اسلامی باید به خود بیایند كه در قبال حركت انقلابی مردم، همت خود را برای خدمتگزاری و رفع بیكاری و مشكلات اقتصادی جزم كرده و تلاش خود در این راه را مضاعف كنند.

وی گفت: ملت ایران روز 24 خرداد با حضور میلیون و وصف نشدنی خود به استكبار فهماند تحریم ها، تهدیدها و هجمه هایی كه علیه كشورشان وجود دارد كاملا بی اثر است و این مردم خود تصمیم می گیرند چگونه از انقلاب، نظام و آرمان های والای شهدا حمایت و پشتیبانی كنند.

حسینی از همه عوامل برگزاری انتخابات و همچنین حضور آگاهانه مردم دشمن شناس ایران اسلامی بخصوص مردم استان كرمانشاه و شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در رویداد بزرگ سیاسی تعیین سرنوشت تقدیر و تشكر كرد.

مردم مناطق مرزی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب با حضور بیش از 80 درصدی خود در انتخابات روز 24 خرداد بار دیگر با آرمان های نظام اسلامی تجدید بیعت كرده و به ندای مقام معظم رهبری برای تحقق شعار حماسه سیاسی لبیك گفتند.ك/3

1234/9102