۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۱۴
کد خبر: 80687863
T T
۰ نفر
نماينده مجلس : مناظره سوم تلويزيوني قدرت تحمل نامزدها را اثبات كرد

جلفا، تبريز- نماينده مردم جلفا و مرند در مجلس شوراي اسلامي گفت: مناظره اخير تلويزيوني نامزدهاي رياست جمهوري قدرت تحمل و استدلال نامزدها را براي مردم اثبات كرد.

'محمد حسن نژاد' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: هشت نامزد ریاست جمهوری در مناظره سوم تبلیغاتی قابلیت انتقادپذیری و نقد صریح را نشان داده و مردم را برای شركت در انتخابات امیدوار كردند.

وی با بیان اینكه روند مناظره های تلویزیونی بسیار منسجم و مفید بود، تشریح كرد: آخرین مناظره نامزدها معیار بزرگی برای مردم در انتخاب اصلح و برتر بود.

نماینده مردم جلفا و مرند در خانه ملت خاطرنشان كرد: بررسی نقاط ضعف و قوت مناظره های اول و دوم توسط رسانه ملی كه منجر به برگزاری مناظره بی نقص دور سوم شد، بسیار ستودنی است.

حسن نژاد نقش رسانه ملی برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای را با اهمیت توصیف كرد و گفت: اجرای عدالت تبلیغاتی از سوی رسانه ملی برای هریك از نامزدها به طور یقین اعتماد مردم به نظام را افزایش خواهد داد.

وی از مسوولان خواست برای حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد زمینه سازی كرده و با وحدت و همدلی راه را برای برگزاری انتخابات باشكوه هموار كنند.

7222/587