۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۵
کد خبر: 80687742
T T
۰ نفر
حضور پرشور مردم در 24 خرداد مايه سربلندي نظام مي شود

خرم آباد - مسئول دبيرخانه كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد لرستان گفت: حضور پرشور مردم ايران در پاي صندوق هاي اخذ راي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در روز 24 خرداد مايه سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي مي شود.

حجت‌ الاسلام 'سیدعلی موسوی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر مهمترین رویداد سیاسی كشور در سال جاری این دو انتخابات است و انتظار می‌ رود با حضور دشمن شكن مردم در پای صندوق ‌های اخذ رای شاهد خلق حماسه‌ای جاودان در كشور باشیم.

وی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات باعث سربلندی نظام در عرصه‌ های بین المللی شده و دشمنان را مجبور به عقب نشینی از مواضع ‌شان خواهد كرد.

وی با تاكید بر ضرورت پرهیز كاندیداها از بزرگ نمایی نكات منفی، گفت: اخلاق محوری باید در راس برنامه‌های كاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار بگیرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، افزود: پرهیز از بزرگنمایی نكات منفی توسط كاندیداهای ریاست جمهوری به عنوان یك ضرورت است و كاندیداها نباید نكات منفی را از دید جامعه بزرگ جلوه دهند.

وی اضافه كرد: انتظار عموم مردم از كاندیداها این است كه برنامه‌ها و ایده‌های خود را به مردم ارائه دهند.

حجت ‌الاسلام موسوی با تاكید بر ضرورت حضور گسترده و دشمن شكن مردمی در پای صندوق‌های اخذ رای، گفت: انتظار می ‌رود عموم مسئولان به ‌خصوص دستگاه ‌های فرهنگی در این عرصه فعالیت جدی داشته باشند.

وی با بیان اینكه كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برنامه‌های مختلفی جهت تحقق حماسه سیاسی دارند، افزود: این برنامه ‌ها در قالب نشست‌ های متنوع برای بصیرت‌ افزایی مردم انجام می ‌شود.

630/7268