۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۵۷
کد خبر: 80685462
T T
۰ نفر

حضور مردم در صحنه اوج موفقيت نظام است

۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۵۷
کد خبر: 80685462
حضور مردم در صحنه اوج موفقيت نظام است

كرمان - مسوول نهاد نمايندگي رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشكي كرمان گفت: حضور پرشور مردم در همه صحنه ها بويژه انتخابات، اوج موفقيت نظام جمهوري اسلامي است و موانع انقلاب در برابر حضور مردم رنگ باخت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'علی عارفی' ظهر چهارشنبه در جمع مردم ولایتمدار كرمان با اشاره به برنامه های دشمن برای دلسرد كردن مردم از حضور در انتخابات بیان كرد: حضور پرشور مردم همچون سال های گذشته حماسه ای بزرگ می آفریند.

وی با نقد دمكراسی غربی گفت: پشتوانه انتخاباتی آنها قدرت و كمپانی های صهیونیستی است و تنها 22 تا 45 درصد مردم در غرب كه اقلیت را تشكیل می دهند در انتخابات شركت می كنند و این دهل هایی است كه صدایشان از دور خوش است.

وی با اشاره به حضور 70 درصدی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراهای شهر و روستا، ادامه داد: این در حالی است كه در هیچ كشوری در دنیا مردم به اندازه ملت ایران در سرنوشت كشورشان موثر نیستند.

مسوول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشكی كرمان، خاطرنشان كرد: مردم نباید به مسایل خرافی توجه كنند بلكه باید با توجه به دین، آیین و ولایت رای دهند و شخصی را كه بهتر می تواند كار كند انتخاب كنند.

وی به نامزدهای انتخابات توصیه كرد: رای مردم به شخص شما نیست بلكه مردم به اصل نظام و ولایت رای می دهند.

وی گفت: ملت ایران، ملتی متفكر است و این مساله را در تاریخ انقلاب نشان داده اند كه به ارزش های دینی و خون شهیدان توجه دارند.

حجت الاسلام عارفی در بخش دیگری از سخنانش قیام 15 خرداد را مورد اشاره قرار داد و افزود: 15 خرداد، اوج تمدن اسلامی در برابر تمدن غرب بود و تمدن اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) حركت خود را بصورت مبارزه علنی علیه رژیم ستمگر پهلوی آغاز كرد.

وی قیام 15 خرداد را نقطه عطفی در تاریخ تمدن اسلامی دانست و گفت: اگر امروز در برابر دنیا حرفی برای گفتن داریم مدیون امام و شهدای 15 خرداد هستیم.

وی اضافه كرد: سه عنصر در قیام 15 خرداد وجود داشت كه انقلاب ما را در سال 57 به پیروزی رساند و آن رهبری، حضور مردم و مساله شهادت طلبی و توجه به ارزش های دینی بود.

مسوول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشكی كرمان، تصریح كرد: مردم ایران بعد از انقلاب از هیچ قدرتی نترسیدند و با بزرگی در برابر تمدن پوشالی غرب ایستادند.

وی تاكید كرد: امروز ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افتخار می كنند كه سرباز رسول اكرم (ص)، حضرت علی (ع)، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند و نگهبانی و تلاش را عبادت می دانند.

وی موقعیت جغرافیای خاص ایران را علت حساسیت و توجه دشمنان به این منطقه برشمرد و اظهار كرد: همواره دشمنان ایران و اسلام برای تسلط بر این منطقه برنامه ریزی كرده و جنگ فرهنگی به راه انداخته اند.

حجت الاسلام عارفی، ادامه داد: روحانیت شیعه در برابر دشمنان ایستاد و و از زمان انقلاب مشروطه، ظهور بزرگ ترین شخصیت ها صحنه تاریخ را دگرگون كرد.

وی اضافه كرد: با ظهور امام خمینی (ره) تمدن اسلامی با پیشینه ای عمیق بر پایه كتاب الهی به دست ایشان پایه گذاری و ریشه تمدن منحط غربی در ایران خشكیده شد.

وی بیان كرد: امروز چه بخواهیم چه نخواهیم دنیا ایران را فرمانده تمدن بیداری اسلامی و آمریكا را فرمانده تمدن پوسیده غرب می داند.

مسوول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشكی كرمان گفت: امروز سنگر كمین دشمنان انقلاب و اسلام، اسراییل غاصب است.ك/2

7438/8154/2624