۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۴۷
کد خبر: 80684071
T T
۰ نفر
وصيت نامه امام(ره)،بهترين محك براي شناخت نامزد اصلح است

تهران - رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه راهكارهاي پيشرفت و حل مشكلات در وصيت نامه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي بيان شده است، گفت: وصيت نامه امام خميني(ره) بهترين محك ها براي شناخت نامزد اصلح است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بسیج مستضعفین،سردار سرتیپ بسیجی 'محمدرضا نقدی' در بازدید از قرارگاه شهید فهمیده وستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) آموزه های فراوانی برای بشریت به جا گذاشت كه می تواند تا قرن ها راهنمای بشریت برای سعادت باشد كه گل سرسبد این آموزه ها ولایت فقیه است.

وی همچنین گفت: حضورهرچه گسترده مردم پای صندوق های رای، برگزاری انتخابات سالم، آرام و امن، آگاهی و هوشیاری در انتخاب اصلح، اجرای وصیت امام (ره ) است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین درخصوص پیامدهای حضور گسترده در انتخابات اظهارداشت: اقتدار ایران درعرصه بین المللی وافزایش قدرت چانه زنی بر احقاق حقوق ملت در مذاكره 1+5 ، در ارتقای روحی ومعنوی نهضت های آزادی بخش و كشورهای استقلال طلب و بالا گرفتن امواج آزادی خواهی در جهان، نتیجه حضور گسترده مردم خواهد بود.

سردارنقدی تقویت وحدت ملی و وحدت اسلامی را در جهان از دیگر نتایج حضور پرشور در انتخابات دانست و افزود : از پیامدهای دیگرحضور گسترده مردم در انتخابات، مایوس شدن مستكبران از فشارها و شكست پروژه تحریم آمریكا و افزایش میزان مقبولیت و نفوذ نظام سیاسی جمهوری اسلامی در ابعاد داخل و خارج است كه به نحو ملموسی وضع اقتصادی را بهبود و و ضریب امنیت ملی را افزایش می دهد.

جانشین فرمانده كل سپاه در امر بسیج، رای ایرانیان را در سرنوشت جهان، تعیین كننده دانست و ادامه داد: اگر ما مشاركت جدی وحداكثری در انتخابات داشته باشیم حتی اگر آمریكا بخواهد لجبازی كند وتحریم ها را ادامه دهدمتحدین و همپیمانانش، او را همراهی نخواهند كرد چرا كه حضور پرشور ملت در انتخابات، به همه دنیا ثابت می كند كه ایران پایدار است.

سیام(1)**9254**1647
۰ نفر