۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 80683478
T T
۰ نفر

امام خميني (ره) روحيه انقلابي دين را به تصوير كشيد

۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 80683478
امام خميني (ره) روحيه انقلابي دين را به تصوير كشيد

گرگان - استاد حوزه و دانشگاه باگراميداشت ياد ونام امام گفت: امام خميني (ره) روحيه حركت زا و انقلابي دين را به تصوير كشيد.

به گزارش ایرنا، 'حكیمی' روز دوشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل كه در محل دادگستری كل استان گلستان در گرگان برگزار شد، افزود: امام (ره) در زمانه ای از ارزش های دینی سخن گفت كه گروه های ماركسیستی و توده ای ها، انگشت اتهام خود را به سوی دین نشانه رفته بودند.

وی با بیان اینكه امام خمینی (ره) به دنیا ثابت كرد دین با بیداری انسان ها به آنان جرات مبارزه و ایستادگی در برابر ظلم را می دهد، اظهاركرد: امام راحل كاری كرد كه دنیا به اسلام و تشییع، نگاهی نو بیاندازد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینكه شخصیت امام (ره) ، شخصیت حركت زا بود افزود: ایشان از سال 41 یك جریان سیاسی در دین را پایه گذاری كرد كه بعدها توانست حكومت 2500 ساله پادشاهی را در كشور، ریشه كن كند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره امام راحل نیز اضافه كرد: امام (ره) دانشمندی پارسا، خردمندی پرهیزگار، حكیمی سیاستمدار، مومنی نواندیش و عارفی شجاع بود.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: امام خمینی (ره) با آشنایی با عرفان، فلسفه، فقه و سیاست یك مجموعه هماهنگ و كامل در جامعه امروز را به تصویر كشید.

601