۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۵
کد خبر: 80683450
T T
۰ نفر
نماينده ولي فقيه درسيستان وبلوچستان ارتحال عالم اهل سنت را تسليت گفت

زاهدان - نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان با صدور بيانيه اي ارتحال عالم بزرگ اهل سنت مولوي 'يارمحمد رخشاني مهر' را به مردم شريف استان تسليت گفت.

به گزارش ایرنا، در بیانیه روز دوشنبه آیت الله 'عباسعلی سلیمانی' آمده است؛ خبر ارتحال عالم بزرگوار و شخصیت خدوم مولوی یارمحمد رخشانی مهر كه سالهای عمر خود را در خدمت به اسلام و مردم منطقه سپری كرد واصل و موجب تاثر خاطر شد.

در بخشی از این بیانیه امده است: سلامت نفس و دلسوزی در سنگرهای مختلف اجتماعی، تعلیم و تربیت طلاب علوم دینی، كمك به حل و فصل منازعات و رفع مشكلات مردم و همكاری خوبشان با نهاد منتسب به مقام معظم رهبری از فعالیت های چشمگیر این عالم بزرگوار بود كه هرگز از خاطره ها محو نخواهد شد.

آیت الله سلیمانی می افزاید: بی تردید خبر ارتحال آن عزیر كه از ارادتمندان به رهبر معظم انقلاب و از شخصیت های وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود ثلمه ای برای جامعه فراهم ساخت.

با رضایت به قضا و قدر الهی فقدان این عالم خدوم را به جامعه علمی، روحانی و آحاد مردم شریف استان بویژه خانواده مكرم ایشان تسلیت عرض می كنیم و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از پیشگاه خداوند تبارك و تعالی مسئلت داریم. ك/1

7307 / 653