۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۲
کد خبر: 80683121
T T
۰ نفر
رهبر معظم انقلاب از ميراث با ارزش شهدا و امام (ره) به خوبي محافظت كرده اند

اصفهان- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب از ميراث با ارزش امام خميني ( ره) و شهداي انقلاب به خوبي محافظت كرده اند.

به گزارش ایرنا، 'محمد مهدی اسماعیلی 'روز دوشنبه در همایش بصیرت افزایی و حضور پرشور بانوان در انتخابات اظهار كرد: از نهضت امام خمینی(ره) حدود 50 سال می گذرد كه 25 سال از آن توسط مقام معظم رهبری هدایت شده است.

وی با اشاره به بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) گفت: همزمان با از دست دادن امام خمینی(ره) شاهد ظهور خورشید درخشان ولایت در وجود رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی با اشاره به رشادت های ایشان در قبل و پس از انقلاب اسلامی اضافه كرد: رهبر معظم انقلاب تمام ویژگی های یك رهبر جهانی را داراست و بسیاری از سیاستمداران بزرگ دنیا این موضوع را تصدیق كرده اند.

اسماعیلی همچنین به حضور موثر زنان در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره كرد و گفت: باید زنان را برای حضور در انتخابات آگاه و تشویق كرد.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان در جمع نمایندگان بانوان ادارات و مدیران كانون های فرهنگی، اجتماعی استان اصفهان اظهار كرد: بانوان باید ملاك های نامزد اصلح را برای مراجعین خود تبیین كنند.

اسماعیلی افزود: حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح پر اهمیت است.

معاون استاندار اصفهان گفت: مردم به كسانی رای دهند كه به آرمان های انقلاب پایبند و كارنامه شفافی در دوران خدمتگزاری داشته باشند.

وی اضافه كرد: ‌برای برگزاری انتخابات در استان اصفهان تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا در این همایش 180 تن از نمایندگان بانوان دستگاههای اجرایی و مدیران عامل كانون های فرهنگی و اجتماعی استان اصفهان شركت كردند.

پ/7135/ 607