۷ خرداد ۱۳۹۲، ۲۲:۳۷
کد خبر: 80676134
T T
۰ نفر
با تبليغات انتخاباتي غيرمجاز نامزدهاي شوراها در ملاير برخورد مي شود

ملاير-جانشين ستاد انتخابات شهرستان ملاير گفت: با هرگونه تبليغات انتخاباتي غير مجاز كانديداهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستاي ملاير برخورد جدي مي شود.

به گزارش ایرنا 'محمدقاسم عبدلی' روز سه شنبه در جلسه توجیهی نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ملایر و شهرهای تابعه افزود: نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی ملایر ملزم به رعایت كامل قوانین و تبلیغات مجاز هستند.

وی اظهار داشت: تبلیغات درست مردم را به سوی انتخاب كاندیدای اصلح و حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهور و شوراهای اسلامی هدایت می كند.

وی با تاكید بر اینكه تبلیغات منفی موجب ایجاد نگرانی در بین مردم می شود، تصریح كرد: با توجه به اینكه نحوه تبلیغات كاندیداهای شوراهای اسلامی مستند سازی می شود، نامزدها باید تبلیغات مجاز را مد نظر قرار دهند.

عبدلی ادامه داد: به راه انداختن كاروان های تبلیغاتی، استفاده از بلندگو خارج از ستاد، استفاده از امكانات دولتی، نصب هرگونه عكس تبلیغاتی در نهادها، ارگان ها، مدارس و معابر و انجام هرگونه فعالیت انتخاباتی خارج از مدت زمان قانونی انتخابات توسط نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی ممنوع است.

وی بر لزوم رعایت حرمت هر یك از رقبا، مردم، نیروی انتظامی و مجریان قانون و رعایت عفت عمومی در زمان تبلیغات تاكید كرد و افزود: تجمع طرفداران و خود كاندیداها در شب انتخابات ممنوع است.

عبدلی خطاب به نامزدهای شوراهای اسلامی خاطرنشان كرد: شما بخشی از حماسه سازی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی هستید كه ملزم به رعایت اخلاق انتخاباتی، قانون مداری، ولایت مداری و قانون گرایی در گفتار، كردار و رفتار هستید.

جانشین فرمانده انتظامی ملایر نیز لازمه برگزاری انتخابات سالم را برقراری نظم و امنیت دانست و گفت: برای پایداری امنیت همه كاندیداها و طرفداران آنها باید در مسیر قانون و قانون مداری حركت كنند.

سرهنگ'قاسم قربانی' بیان داشت: نامزدهای انتخابات شوراها باید از نصب هرگونه عكس و پوستر بر روی اتومبیل ها و یا حركت كاروان های تبلیغاتی در سطح شهر خودداری كنند كه در غیر اینصورت با برخورد قضایی مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینكه تجمع بیش از حد افراد در مقابل ستادهای انتخاباتی ممنوع است، افزود: هر یك از كاندیداها و طرفداران آنها باید به دنبال امنیت پایدار، باثبات و منسجم باشند تا دشمنان از این مساله سوء استفاده نكنند.

7528/551