۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 80669601
T T
۰ نفر

مردم ايران در 24 خرداد به بهترينها راي مي دهند

۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 80669601
مردم ايران در 24 خرداد به بهترينها راي مي دهند

بيرجند - امام جمعه بيرجند گفت: مردم ايران در روز 24 خرداد ماه امسال با شركت در دو انتخابات شوراهاي اسلامي و رياست جمهوري، بي اعتنا به فضاهاي جنجال آفرين از سوي غرب، به بهترين كانديداها راي خواهند داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'علی رضایی بیرجندی' امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند افزود: با این اقدام حماسه سیاسی و به دنبال آن حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری رقم خواهد خورد.

وی شورای نگهبان را فصل الخطاب خواند و گفت: خوشبختانه شورای نگهبان در این دوره نیز به وظیفه خود خوب عمل كرد و از این حیث خیال مردم ایران را از حیث گزینش بهترینها، آسوده كرد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به سالروز سوم خرداد، از فتح خرمشهر به عنوان فتح ارزشها یاد كرد و گفت: آنچه امروز از امنیت و استقلال در كشور می بینیم حاصل تلاش حضرت امام خمینی (ره) و شهدا می باشد.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی نیز به عنوان سخنران پیش از در خطبه های نماز جمعه بیرجند گفت: كسی با رای مردم به عنوان رییس جمهوری باید گزینش شود كه خط مقاومت را دنبال كند.

سردار سرتیپ پاسدار 'یعقوبعلی نظری' افزود: هر كسی با نظام اسلامی و ولایت فقیه صادق نباشد با سر به زمین می خورد و این موضوع در گذشته نیز ثابت شده است.

وی در خصوص بحث مذاكره با آمریكا گفت: با پیش كشیدن این بحث به جایی نمی رسیم زیرا این برقراری نظام اسلامی را زیر سووال می برد.

سردار نظری در بخش دیگری به فشارهای اقتصادی از سوی آمریكا و متحدانش اشاره كرد و گفت: آنها از ابتدای سال گذشته با افزایش این فشارها در صدد بودند اولا مردم را وادار به طغیان و اعتراض كنند كه مردم ایران در 22 بهمن جوابشان را دادند و دوم اینكه سعی داشتند با این اقدامات از حضور حداكثری مردم در انتخابات بكاهند.

وی گفت: اما مردم ایران در 24 خرداد امسال با حضور پرشور خود نقشه آن ها را نقش بر آب خواهند كرد.666/110