۲ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۵۲
کد خبر: 80668401
T T
۰ نفر
برنامه هاي بزرگداشت سوم خرداد در استان يزد تشريح شد

يزد - مسئول روابط عمومي سپاه الغدير استان يزد ، برنامه هاي بزرگداشت سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر در استان يزد را تشريح كرد .

سرگرد پاسدار ' عزیزالله موذن ' روز پنج شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: فتح غرور آفرین و عزت بخش خرمشهر در عملیات بزرگ بیت المقدس در طول دفاع مقدس از منزلت و ارزش بس بالایی برخوردار است .

وی اضافه كرد: بزرگداشت روز سوم خرداد و فتح خرمشهر در ماه رجب از برنامه مهمی است كه با همكاری سایر دستگاه های اجرایی استان و عموم بسیجیان دلاور در سطح استان برگزار می شود .

مسئول روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد در تشریح برنامه های این روز خاطرنشان كرد: حضور بسیجیان در آیین های عبادی سیاسی نماز جمعه در روز سوم خرداد صورت می گیرد .

موذن گفت: برگزاری نمایشگاه های عكس ، نشست های فرهنگی ، جلسات سخنرانی و تبیین ابعاد عملیات بزرگ بیت المقدس ، سركشی به خانواده های شاهد و ایثارگران ، برگزاری مسابقات و همایش های بصیرتی پیش بینی شده است .

وی با اشاره به اینكه این برنامه ها در سطح استان برگزار می شود به همایش بزرگ بصیرتی حقوقدانان زیرپوشش امروز (پنج شنبه دوم خرداد) در دادگستری یزد خبر داد .

این مسئول همچنین به برگزاری صبحگاه مشترك نیروهای مسلح استان در روز شنبه چهارم خرداد با حضور مسئولان استانی در پادگان آیت الله خاتمی خبر داد كه انجام می پذیرد .

موذن گفت: این صبحگاه با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و سخنرانی مسئولان از ساعت هفت و نیم صبح در محل این پادگان و بنحو باشكوهی برگزار می شود .ك3

7536/1968