۲ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۰۱
کد خبر: 80668349
T T
۰ نفر
سوم خرداد نماد ايثار و غيرت و شهادت طلبي ملت ايران است

نوشهر - رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان چالوس گفت: حماسه فتح خرمشهر نماد ايثار ، غيرت ، شهادت طلبي و حماسه هاي ملت ايران است.

حجت الاسلام' علی اسفندیاری' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران با الگوگیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس به ویژه آزادی خرمشهر، موفق به خلق حماسه ها و پیروزی های متعدد بعدی و شکست قطعی دشمن شد .

وی بر لزوم ترویج بیش از پیش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت : حماسه خرمشهر برای ملت ایران یادآور ایثار، شهادت طلبی و پایداری است و با این مردم با فتح خرمشهر ، همت و غیرت دینی خود را به دنیا نشان دادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی چالوس ادامه داد: این حماسه یک حماسه بزرگ و تاریخی است که رزمندگان و مردم شجاع و همیشه در صحنه با پیروی از امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) آن را آفریدند.

حجت الاسلام اسفندیاری با اشاره به نامگذاری امسال به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: حماسه یعنی در موقعیت حساس کار ویژه ای انجام دادن و مردم انقلابی ایران با تاسی از حماسه سوم خرداد، حماسه بی نظیر دیگری را در 24 خردادماه رقم خواهند زد.

بگفته حجت الاسلام اسفندیاری مردم با دلداگی به انقلاب و رهبری در این انتخابات بصورت گسترده حاضر خواهند شد و با انتخاب افرادی اصلح برای رییس جمهوری و اعضاء شوراها که نگاه اقتصادی و سیاسی مناسب و تفکر اسلامی داشته باشد ، موفق به خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی می شوند .

در همین حال گل افشانی و غبار روبی از مزار شهدا ، توزیع بروشور زندگینامه و برپا کردن یادمان 13 شهید بیت‌المقدس از دیگر برنامه های سالروز آزادی خرمشهر در شهرستان چالوس اعلام شد.ک/3

/621/1295/402