۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۲۱
کد خبر: 80665920
T T
۰ نفر
روزنامه نگاران خوزستاني درجشنواره   مطبوعات زاگرس خوش درخشيدند

اهواز- روزنامه نگاران خوزستاني، در نخستين جشنواره ملي- موضوعي مطبوعات ايران(زاگرس) درايلام با كسب رتبه هاي اول تا سوم در بخش هاي گوناگون، خوش درخشيدند.

' حبیب الله بهرامی' از روزنامه نگاران خوزستانی كه در جشنواره ملی - موضوعی مطبوعات ایران مقام آورده است در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : آیین اختتامیه این جشنواره شب گذشته با حضور مسوولان كشوری و استانی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار شد.

وی گفت: در این جشنواره كشوری ' محمد خطیب 'از نشریه مدن رتبه نخست بخش ویژه، 'نوید لیموچی' از روزنامه توسعه جنوب رتبه دوم بخش تیتر، 'حبیب اله بهرامی' از روزنامه توسعه جنوب رتبه سوم بخش سرمقاله و یادداشت و 'میلاد كارگر 'از هفته نامه آوای خوزستان رتبه برتر بخش صفحه آرایی را از استان خوزستان به خود اختصاص دادند.

بهرامی بیان داشت : «رسانه ها، موتور محرك تولید ملی»، «دندان های پر و جیب های خالی» و «به خدا پناه می بریم» عناوین آثار برگزیده ای است كه به ترتیب توسط محمد خطیب، نوید لیموچی و حبیب اله بهرامی خلق شده بود.

در این جشنواره با اهدای لوح تقدیر، تندیس شیشه ای ویژه جشنواره و جوایز نقدی و فرهنگی از نفرهای برگزیده تجلیل شد.

وی گفت :بر اساس اعلام دبیرخانه ، در مجموع 700 اثر در این جشنواره مورد داوری قرار گرفت كه شامل گزارش با 207 اثر، مقاله با 137 اثر، سرمقاله و یادداشت با 136 اثر، مصاحبه با 73 اثر، تیتر با 63 اثر، صفحه‌آرایی با 45 اثر و عكس و طرح با 28 اثر است.

بهرامی بیان داشت : منتشر نشدن آثار برگزیده این جشنواره ملی در قالب كتابچه از نقاط ضعف به شمار می آید كه توسط برگزیدگان به دبیر برگزاری نخستین جشنواره ملی- موضوعی مطبوعات ایران(زاگرس) یادآوری شد.



ك/3 7158