۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰
کد خبر: 80665603
T T
۰ نفر
پنج بوكسور خط خوردند؛برتري مظاهري و قاسمي پور برابر حريفان

تهران-رقابتهاي انتخابي تيم ملي بوكس بزرگسالان ايران برگزار شد كه در جريان آن علي مظاهري و امين قاسمي پور كه در المپيك لندن حضور داشتند برابر حريفان به برتري دست يافتند و پنج بوكسور نيز از جمع اردونشينان كنار رفتند.

به گزارش ایرنا،پیكارهای انتخابی تیم ملی بوكس به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا كه 9 الی 18 تیر ماه به میزبانی اردن برگزار می شود، انجام شد.

در پایان این رقابت انتخابی رضا كرزبر، بهرام غفاری، حجت دهقان، سعید محمودی و سالار غلامی از جمع اردونشینان تیم ملی كنار رفتند.

امین قاسمی پور بوكسور وزن 69 كیلوگرم ایران و علی مظاهری قهرمان وزن 91 كیلوگرم آسیا كه در مسابقات گزینشی تیم ملی در زنجان شركت نكرده بودند در مسابقات انتخابی به میدان رفته و با پیروزی برابر حریفان آمادگی خود را نشان دادند.

در جریان این رقابت انتخابی كه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد در وزن 56 كیلوگرم احسان سپهوندی 8 بر 6 رضا كرزبر را شكست داد.

در وزن 60 كیلوگرم مرتضی مهدوی نیا 10 بر 6 بهرام غفاری را مغلوب خود كرد و محمد مومیوند 13 بر 6 حجت دهقان را از پیش رو برداشت.

در وزن 64كیلوگرم فروتن گل آرا بوكسور با تجربه ایران در مبارزه دیدنی 11 بر 9 مهدی طلوتی را با شكست روبرو كرد و در وزن 75 كیلوگرم سجاد محرابی 7 بر 4 بر مبین كهرازه فائق آمد.

مجید حاج عباسی در وزن 81 كیلوگرم با ارائه مبارزه ای برتر 9 بر صفر سعید محمودی را شكست داد.

در وزن 91 كیلوگرم رضا مراد خانی 8 بر 5 سالار غلامی دارنده مدال نقره جوانان آسیا را شكست داد و علی مظاهری كه به دلیل بیماری چند صباحی از تمرینات به دور بود 10 بر 6 سینا قلعه بندی را مغلوب تجربه خود كرد.

در آخرین و حساس ترین مبارزه انتخابی در وزن به اضافه 91 كیلوگرم جاسم دلاوری 11 بر 10 مهدی قربانی را شكست داد.

تمرینات تیم ملی بوكس ایران برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا هم اكنون در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می شود.

ورزشی (2)**3783**1440
۰ نفر