۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۹
کد خبر: 80655145
T T
۰ نفر
مردم در 24 خرداد خالق حماسه سياسي ماندگار خواهند بود

خوي، اروميه - بخشدار مركزي خوي گفت: به لطف الهي و در لبيك گويي به پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي مردم در 24 خرداد خالق حماسه سياسي ماندگار خواهند بود.

سیدجمال حسنی روز دوشنبه در جمع خانواده معظم شهدا و اهالی شهر فیرورق با اشاره به شعار سال و انتخابات 24 خرداد ماه، اظهار كرد: تحقق حماسه سیاسی تنها انتخابات نیست بلكه مقام معظم رهبری مفهومی وسیع‌تر از انتخابات را در نظر دارند كه یكی از جنبه‌های آن انتخابات است.

وی افزود: زمانی كه اراده جمعی برای ایجاد حماسه همه‌جانبه در كشور شكل گیرد، حماسه در اقتصاد نیز رخ می‌دهد.

بخشدار مركزی خوی اضافه كرد: حماسه به معنای پیدایش اراده مشترك جمعی برای خلق یك افق جدید و گذر از یك مرحله تاریخی است چنانكه در دفاع مقدس، ایمان و تاسی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تبعیت از ولایت فقیه، اراده مشترك را به سمت خلق

بخشدار بخش مركزی خوی افزود: اراده قوی و مستحكم جمعی ملت، داشتن روحیه خودباوری و تبعیت از ولایت فقیه رمز تحقق این حماسه‌هاست.

وی اضافه كرد: امسال مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) و سالگرد قیام 15 خرداد شاخصه مهمی دارد و آن این است كه با ایام انتخابات مقارن شده و باید تدابیر خوبی برای برگزاری مناسب اندیشیده شود.

حسنی گفت: بزرگداشت ارتحال امام (ره) یك حركت خودجوش مردمی بوده و وظیفه دستگاه‌ها تنها فراهم آوردن امكانات برگزاری این مراسم است، به‌گونه‌ای كه مردم ولایتمدار بتوانند برای بزرگداشت یاد و خاطره و مقام امام شهدا حضوری باشكوه را رقم بزنند.

وی گفت: مردم ما در مقاطع حساس ثابت كرده‌اند كه با وجود اختلاف سلایق، در دفاع از آرمان‌ها و نظام مقدس اسلامی به میدان می‌آیند و حماسه خلق می‌كنند كه در این مقطع نیز با تكیه بر روح خودباوری كه امام راحل در ملت ما دمید باید حماسه سیاسی و اقتصادی را در تمام ابعاد محقق كرد.

بخشدار مركزی خوی با برگزاری سه انتخابات همزمان در روستاهای بخش و دو شهر بخش مركزی را اعلام كرد.

7128/581