۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۴۶
کد خبر: 80651399
T T
۰ نفر

رييس جمهور آينده بايد پيرو واقعي و حقيقي ولايت باشد

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۴۶
کد خبر: 80651399
رييس جمهور آينده بايد پيرو واقعي و حقيقي ولايت باشد

امام جمعه تفت مهم‌ترين ويژگي رييس جمهور را تبعيت از ولي فقيه دانست وافزود: رييس جمهور آينده بايد پيرو واقعي و حقيقي ولايت باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام مدیح در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تفت كه در محل دانشگاه آزاد برگزار شد، به انتخابات پیش رو اشاره كرد وبه تببین ویژگی‌های رییس جمهور آینده پرداخت وگفت: رییس جمهور باید از رجل سیاسی باشد تا بتواند فعالیت‌های سیاسی چه سیاست داخلی و چه خارجی را به همان نحوی كه مد نظر مقام معظم رهبری وقانون اساسی است به سوی اهداف خود پیش ببرد.

وی دینداری، قانونمداری، ایرانی الاصل بودن، مدیر ومدبر بودن واعتقاد والتزام عملی به اسلام وجمهوری اسلامی ایران وحسن سابقه را از دیگر ویژگی‌های رییس جمهور آینده دانست وخاطر نشان كرد: رییس جمهوری باید گونه‌ای باشد كه اگر رهبری با كم‌ترین اشاره‌ای، كاری را خلاف مصلحت كشور دانست وی نیز بدون اندك درنگی امر ولی فقیه را بپذیرد واجرایی كند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان به حمله اسرائیل به سوریه اشاره كرد وگفت: از روز اول مشخص بود كه صحنه گردانان این اقدامات تروریستی در سوریه آمریكا وصهیونیسم جهانی هستند وبا حمله اسرائیل به سوریه، همه چیز به طور كامل مشخص شد.

وی حمله اسرائیل به سوریه را شدیداً محكوم كرد و افزود: دولت سوریه در وضع خوبی قرار داشت و تروریست‌ها دیگر ناامید شده بودند ولی اسرائیل برای امید دادن به تروریست‌ها به سوریه حمله هوایی كرد.

خطیب جمعه تفت همچنین ضمن تبریك میلاد امام باقر (ع) وفرارسیدن ماه رجب، ایام شهادت امام هادی (ع) را نیز تسلیت گفت واز مردم خواست تا با معرفت تمام، در مراسمات این ایام كه در سطح شهربرگزار می‌شود، شركت كنند.

وی برگزاری برنامه‌های قرآنی، مجالس دینی وروضه خوانی، مراسمات ویادواره های شهدا را سه برنامه پر رونق در شهرستان تفت دانست واز تمام مردم خواست تا با شركت در این برنامه ها بیش از بیش به رونق آن بیفزایند.

امام جمعه تفت در پایان به چهملمین روز در گذشت حجت الاسلام یحیی زاده نماینده فقید مردم تفت ومیبد در مجلس شورای اسلامی اشاره كرد و از تمام مردم شهرستان خواست تا دراین مراسم شركت كنند.ك/2

7547/1968