۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۱۷
کد خبر: 80651230
T T
۰ نفر
نمازگزاران روداني اهانت به مقدسات ديني در سوريه را محكوم كردند

رودان- مردم شهرستان رودان پس از اقامه نماز پرصلابت و دشمن شكن جمعه با شركت در راهپيمائي عظيم، خودجوش و مردمي؛ اهانت وقيحانه ايادي استكبار در تعرض به اماكن مقدس ديني در سوريه و اردن را به شدت محكوم كردند.

به گزارش ایرنا نمازگزاران پس از اقامه نماز دشمن شكن جمعه با حضور در صفوف به هم فشرده با مشت های گره كرده خشم و انزجار خود از اقدامات وقیحانه و ددمنشانه جریان كفر را به نمایش گذاشتند.

مردم حزب الله ، ولایتمدار و انقلابی شهرستان رودان با شركت در این راهپیمائی عظیم و خودجوش كه از مقابل مسجد جامع تا میدان امام خمینی(ره) شهر رودان برگزار شد با حمل پارچه نوشته هایی مبنی بر محكومیت این اعمال غیرانسانی وحدت و انسجام خود علیه كفر و استكبارجهانی را نشان دادند و خواستار محاكمه اهانت كنندگان شدند.

آنان در این تجمع اعتراض آمیز؛ با شعارهای مرگ بر وهابی، مرگ براسرائیل، مرگ بر امریكا و وهابی ننگت باد مرگت باد ؛ اهانت های جسورانه عوامل صهیونیست و'جریان تكفیری خبیث' در تخریب اماكن مقدس و حرم های شریف و جسارت به آرامگاه و پیكر مطهر بزرگان دین و اندیشه بویژه 'حجر بن عدی' صحابی حضرت رسول(ص)را به شدت محكوم كردند.

آنان در این همایش عظیم این اقدام و اعمال وحشیانه دنیای كفر را نشانه ذلت و زبونی اسلام ستیزان دانستند و حفظ ˈ وحدت امت رسول الله (ص)ˈ را از اوجب واجبات دانسته و از عموم مسلمانان و آزادگان جهان اسلام خواستند با حفظ وحدت و انسجام اسلامی حول پرچم برافراشته اسلام و قرآن ،افزایش شناخت و بصیرت دینی و سیاسی ضمن خنثی سازی فتنه ها و توطئه های پلید دشمنان اسلام با اتحاد و همدلی زمینه گسترش و توسعه' تمدن بزرگ اسلامی' را در جهان هموار كنند.

اقشار مختلف مردم در اجتماعی دشمن شكن به ابراز احساسات ضد استكباری پرداختند و بار دیگر بر حفظ آرمان های والای انقلاب اسلامی و ارزش های دینی در جامعه اسلامی تأكید كرده و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و حفظ انسجام ملی را مهمترین سلاح در برابر توطئه های دشمنان عنوان كردند.

نمازگزاران رودانی در شعارهای خود همه توطئه ها و تحریم های آمریكا و استكبار جهانی علیه مردم ایران را محكوم كرده و خواستار تحكیم اتحاد و همبستگی همه اقوام و مذاهب اسلامی در جهان اسلام شدند.

عده ای از شهروندان رودانی در گفت و گو با ایرنا تعرض و هتك حرمت وهابیون سلفی در اهانت به صحابی رسول الله 'حجربن عدی' را نشانه ذلت و اوج نادانی و حماقت آنان دانستند.

آنان افزودند: این اقدام زشت، وحشیانه و غیر انسانی توسط گروه های افراطی وهابی قلب تمامی مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی را به شدت جریحه دار كرده، اما اسلام ستیزان بدانند كه به فضل و اراده الهی؛ مسلمانان آگاه، هوشیار و با بصیرت؛ با اتحاد، وحدت و همدلی این فتنه شوم را خنثی می كنند و بزودی زود پاسخ این اقدامات بی شرمانه آنان را خواهند داد.

در پایان این تجمع باشكوه و اعتراض آمیز؛ قعطنامه سراسری راهپیمایی مبنی بر محكومیت اهانت به مقدسات دینی و قبور بزرگان دین توسط جریان كفر و عوامل مزدور صهیونیست قرائت شد كه با تكبیر شركت كنندگان تایید شد. ك/3

7196/668