۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۴۳
کد خبر: 80651184
T T
۰ نفر
نمازگزاران بستان آبادي هتك حرمت به مرقد مطهر صحابي پيامبر اكرم (ص) را محكوم كردند‎

بستان آباد، تبريز- نمازگزاران بستان آبادي با برپايي راهپيمايي باشكوه هتك حرمت به مرقد صحابي پيامبر اكرم (ص) را محكوم كردند.

نمازگزاران بستان آبادی همزمان با سراسر كشور بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در یك راهپیمایی باشكوه هتك حرمت عوامل تروریستی در هتك حرمت به مرقد حجر ابن عدی از صحابی پیامبر اكرم (ص) را محكوم كردند.

این راهپیمایی كه از مسجد جامع این شهر شروع و در میدان مولوی به پایان رسید، نمازگزاران با سردادن شعارهای مرگ بر آمریكا و انگلیس، مرگ بر وهابی، جانم فدای رهبر و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، اقدام خصمانه دشمنان در هتك حرمت به مرقد حجر ابن عدی را در سوریه محكوم كردند.

شركت كنندگان در این آیین با شعارهای الله اكبر، لااله الا الله، محمد رسول الله، مرگ بر اسراییل و سوریه سوریه حمایتت می كنیم حمله هوایی ر‍‍ژیم غاصب صهیونیستی به منطقه ای در حومه دمشق را محكوم كردند.

در پایان این مراسم شركت كنندگان با قرائت بیانیه ای اقدام های خصمانه دشمنان در هتك حرمت مرقد حجر ابن عدی و حمله هوایی اسراییل به سوریه را محكوم و خواستار افزایش هوشیاری مسلمانان جهان در مقابل ترفندهای تفرقه افكنانه مستكبران شدند.

7239/587