۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۰۲
کد خبر: 80650555
T T
۰ نفر
سرمربي تيم فوتبال ملوان: صاحبان اصلي تيم، مردم بندرانزلي هستند

بندرانزلي - سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي در كنفرانس خبري پيش از بازي مقابل تيم ذوب آهن اصفهان گفت: صاحبان اصلي تيم ملوان، مردم شهرستان بندرانزلي هستند.

به گزارش ایرنا، 'محمد احمدزاده' عصر امروز (پنجشنبه) در گفت و گو با خبرنگاران اظهار كرد: هیچ شخص یا گروهی، جز هواداران تیم ملوان بندرانزلی حق ندارد مدعی باشد ملوان را حفظ كرده بلكه این مردم هستند كه تیم ملوان را حفظ كرده اند.

وی با اشاره به گذشت یك سال سرشار از تجربه افزود: انتظار داریم ملوان مانند سال گذشته اداره نشود كه در شروع فصل ادعا كرده ولی وسط فصل، این تیم را رها كردند.

وی خاطرنشان كرد: مردم بندرانزلی وابستگی مستقیم و بسیاری به تیم ملوان دارند و می بایست این تیم به بهترین شكل حمایت می شد.

احمدزاده در خصوص تاثیر پرداخت بخشی از مطالبات بازیكنان در صبح امروز (پنجشنبه) تصریح كرد: اول باید بگویم دست شما درد نكند ولی حالا چرا.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینكه حسین هدایتی فقط شش یا هفت درصد تعهداتش را عملی كرده است، افزود: می توانست این اتفاق در نیم فصل كه بازیكنان در شرایط سخت قرار داشتند بیفتد ولی روزی برای این كار آمدند كه می خواستند فشار را از روی دوش خود بردارند.

وی در ادامه گفت: با این حال این مساله را به فال نیك می گیریم و امیدواریم با تشویق هواداران خوبمان، شاهد یك بازی خوب و دیدنی باشیم.

احمدزاده اذعان داشت: بازی با ذوب آهن اصفهان همیشه سخت بوده ولی بازیكنان ما به لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستند و امیدواریم آخرین بازی در بندرانزلی با پیروزی تیم ملوان، حسن ختام این فصل باشد.

وی خاطرنشان كرد: مهرداد اولادی و سیدجلال رافخایی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و پژمان نوری محروم و عزت اللهی در اردوی تیم ملی فوتبال است، با این حال همه اعضای تیم برای كسب سه امتیاز این بازی تلاش می كنند.

سرمربی تیم ملوان متذكر شد: بازیكنان با وجود شرایط روحی موجود در طول فصل، تمام تلاششان را كردند كه به هیچ عنوان كم نگذارند ولی آنچه كه به مشكلات تیم اضافه كرد، پایین آوردن روحیه تیم است.

وی در خصوص استفاده از بازیكنان جوان در این بازی كه نتیجه آن در شرایط تیم حائز اهمیت نیست، گفت: مایل به این كار هستم ولی با توجه به توهین ها و تهمت هایی كه در معرض آن قرار داریم، می خواهیم با تمام قدرت به میدان برویم كه با این توهین ها مواجه نشویم.

احمدزاده در ادامه یادآور شد: من از سال 1354 در همه رده ها از بازیكن گرفته تا مربی و سرمربی، همراه و یار و یاور این تیم بوده ام و این نشود كه فردی با كمترین زمان ورود به تشكیلات بیاید به من 'محمد احمدزاده' درس بدهد.

وی با بیان اینكه سال ها با كمترین پول و خون دل خوردن ها، مجموعه ملوان را حفظ كرده است، افزود: روا نیست عده ای بیایند و اتهام بزنند و برخی همكاران خودم نیز پشت این جریان باشند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اظهار كرد: در این مدت، من سكوت كردم به انتظار اینكه ملوانی هایی كه پشت تیم بوده اند، بهترین داوران هستند.

620

ورزشی. ** 1589 **
۰ نفر