۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۳۳
کد خبر: 80650494
T T
۰ نفر
مرحله نهايي مسابقات ليگ برتر بدمينتون بانوان كشور در ساري آغاز شد

ساري - مرحله نهايي و دور برگشت مسابقات ليگ برتر بانوان باشگاه هاي كشور براي شناخت تيم قهرمان اين فصل مسابقات، روز پنجشنبه در ساري مركز مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقات تیم های ' كلوای مازندران، تختی فارس، گاز تهران و سنگ سالك شاهرود ' به صورت دوره ای در سالن ورزشی سید رسول حسینی شهرستان ساری با هم رقابت می كنند.

در روز نخست این مسابقات عصر پنجشنبه تیم كلوای مازندران به عنوان میزبان مسابقات، به مصاف تیم سنگ سالك شاهرود رفت و در در دیدار دوم تیم های تختی فارس و گاز تهران با هم رقابت می كنند.

دبیرهیات بدمینتون مازندران گفت: مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های كشور تا فردا (جمعه) ادامه می یابد و هر تیم در مجموع سه مسابقه برگزار خواهد كرد.

'مینا حسنی' افزود: در پایان دیدار رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های كشور كه اواخر سال گذشته در شیراز برگزارشد، تیم كلوای مازندران با 9 امتیاز صدرنشین شد و موقعیت خود را نسبت به سایر تیم ها بهبود بخشید.

وی اضافه كرد: تیم های گاز تهران با هفت ، سنگ سالك شاهرود با پنج و تختی فارس با 3 امتیاز به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

وی ابرازامیدواری كرد: تیم كلوای مازندران بتواند با درخشش در مرحله برگشت لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های كشور در ساری كه از امتیاز میزبانی نیز برخوردار است، جام قهرمانی مسابقات را بالای سر ببرد .

به گفته حسنی تیم قهرمان این مسابقات با اعلام فدراسیون بدمینتون، جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان بدمینتون زنان آسیا را نیز كسب خواهد كرد. ك/3

ك/7327/402/508
۰ نفر