۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶
کد خبر: 80650073
T T
۰ نفر

تسهيلات بافت هاي فرسوده شهري همدان افزايش يافت

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶
کد خبر: 80650073
تسهيلات بافت هاي فرسوده شهري همدان افزايش يافت

همدان- مديرعامل شركت عمران و مسكن سازان همدان گفت: براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته ميزان تسهيلات بانكي به متقاضيان احداث واحد مسكوني در بافت هاي فرسوده به ازاي هر واحد به 300 ميليون ريال افزايش يافت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از شركت عمران و مسكن سازان همدان ، 'محمد علی اسدی' افزود: تسهیلات نوسازی مسكن در این بافتها 300 میلیون ریال شده كه مشوق خوبی برای ساكنان در این بافت ها است.

وی اضافه كرد: تسهیلات بانكی در چهار مرحله به متقاضیان پرداخت می شود كه مرحله نخست پس از اجرای زیرسازی مسكن خواهد بود.

اسدی در خصوص چگونگی نحوه دریافت تسهیلات نوسازی در مناطق بافت های فرسوده همدان گفت: متقاضیان تسهیلات بانكی ساخت واحدهای مسكونی در بافت فرسوده می توانند با مراجعه به شهرداری های دارای محدوده بافت فرسوده مصوب، پس از اخذ پروانه ساختمانی و معرفی نامه به شركت عمران و مسكن سازان مراجعه كرده و از این تسهیلات برخوردار شوند.

وی در ادامه گفت: نگاه دولت در بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده با رویكرد مشاركت مردمی است و برای تحقق این مهم باید عموم مالكان و ساكنان در بافت های فرسوده از امتیازات اختصاص یافته دولت اطلاع حاصل كنند.

اسدی یادآور شد: مهمترین سیاست های این شركت ایجاد تعامل مثبت و سازنده برای اجرای فرآیند بهسازی و نوسازی با حضور و مشاركت مردمی و بخش خصوصی است و برای تحقق این مهم آمادگی داریم تا در هر زمینه با مالكین، سازندگان و انبوه سازان مشاركت داشته باشیم.

7520/576