۱۸ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8064841
T T
۰ نفر

رییس مجلس شورای اسلامی خواستار شد/

۱۸ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8064841
رییس مجلس شورای اسلامی خواستار شد/ تحریم کالاهای تولیدی کشورهای توهین کننده به مقدسات اسلامی (1) ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/01/18 سیاسی.قوه مقننه.مجلس.رییس مجلس غلامعلی حداد عادل رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر کشور و دولتی که اجازه توهین به مقدسات اسلامی را بدهد، جهان اسلام باید از خرید کالاهای آنها خودداری کند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حداد عادل روز یکشنبه در نخستین نشست علنی مجلس شورای اسلامی در سال جدید، در سخنانی با اشاره به اقدامات خصمانه و نابخردانه برخی کشورهای اروپایی در اهانت به مقدسات اسلامی اظهار داشت: این رفتارها زشت ترین نمونه تهاجم فرهنگی و آشکارترین نقض حقوق بشر است.
وی تاکید کرد: بنده تعجب می کنم از این رفتارهای نابخردانه ، باید پرسید در این سالها چه شده است که حملات غرب به مقدسات مسلمانان به این شکل آشکار شده است.
رییس مجلس خاطرنشان کرد: این کشورها با تهیه کتاب، فیلم، کاریکاتور و استفاده از همه امکانات رسانه ای برای تخریب و تضعیف اعتقادات و اهانت به مسلمانان استفاده می کنند.
حدادعادل، این رفتار غیر منطقی را نتیجه بیداری کشورهای اسلامی و وحشت از موج بیداری اسلامی دانست.
وی تصریح کرد: از روزی که مسلمانان با امواج بیداری خود خواسته اند از غربزدگی برگردند و جامعه خود را اسلامی اداره کنند و بازارهای خود را به دست استعمارگران ندهند، آـنها با حالت عصبی زشتی به مسلمانان اهانت می کنند.
رییس مجلس ، بهترین واکنش جهان اسلام را تحریم کالاهای کشورهایی دانست که اجازه توهین به مقدسات اسلامی را می دهند.
حداد عادل گفت:این بهترین تنبیه کسانی است که به حقوق مسلمانان تجاوز می کنند، غربی ها بنده پول هستند ، وقتی اقتصاد خود را در خطر ببینند از این راهی که در پیش گرفته اند باز خواهند گشت.
ادامه دارد...
سیام 1336- 9139 / 1324 شماره 021 ساعت 10:21 تمام
۰ نفر