۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۴۶
کد خبر: 80647741
T T
۰ نفر

معلمان شهرستان پاوه تجليل شدند

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۴۶
کد خبر: 80647741
معلمان شهرستان پاوه تجليل شدند

كرمانشاه - به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت مقام و شخصيت استاد شهيد مرتضي مطهري، معلمان شهرستان پاوه روز سه شنبه تجليل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم كه با حضور معلمان و فرهگیان برگزار شد، معلمان در یك حركت نمادین و جذاب كه توسط دانش آموزان لباس های متحد و یك شكل زیبای كردی بر تن داشتند، گلباران شدند.

مدیر آموزش و پرورش پاوه در این آیین با گرامیداشت هفته معلم و سالگرد شهادت مطهری، آموزش و پرورش را زیربنای توسعه كشور و معلمان را معماران سازندگی دانست و گفت: معلمان به عنوان طلایه داران علم و دانش باید پاسدار ارزش های گرانبهای انقلاب و نظام اسلامیمان باشند.

'سعدی فتاحی'، راه اندازی ستاد مردمی كنكور با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان با كمك خیرین، راه اندازی دبیرستان نمونه دولتی دختران، اختصاص 33 دستگاه رایانه به 33 كلاس پایه ششم، كسب رتبه برتر در مسابقات علمی و عملی هنرستان های فنی، كسب رتبه برتر در مسابقه تولید محتوا در درس حرفه و فن، ارتقای نرخ باسوادی سن زیر 50 سال به 34/98 درصد، كسب 15 رتبه برتر در استان در شاخه فرهنگی و برگزاری جشنواره تجلیل از 600 دانش آموز حافظ قرآن كریم را از فعالیت های آموزش و پرورش پاوه در سال جاری اعلام كرد.

7448/567