۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۴۷
کد خبر: 80642385
T T
۰ نفر
امام جمعه اهل سنت اروميه: عظمت و گستردگي خدمات دولت هاي نهم و دهم بي نظير است

اروميه - امام جمعه اهل سنت اروميه گفت: عظمت، گستردگي و اثرگذاري خدمات و اقدامات دولت آقاي احمدي نژاد در تمام سال هاي قبل و پس از انقلاب، بي نظير و بي سابقه است.

ملا عبدالقادر بیضاوی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: امروز هیچ نقطه ای از ایران اسلامی نیست كه آثار سازندگی دولت به آنجا نرسیده باشد، از دورافتاده ترین نقاط استان های داخلی گرفته تا نقاط صفر مرزی، مردم از خدمات و اقدامات دولت برخوردارند.

وی اضافه كرد: در هیچ دوره ای به اندازه دولت های نهم و دهم اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه مورد توجه قرار نگرفته و در هیچ دوره ای به اندازه این دولت خدمات و امكانات به طور عادلانه و متوازن توزیع نشده است.

ماموستا بیضاوی، دولت نهم و دهم را نمادی از عطوفت ، مهرورزی و عدالت اسلامی دانست و اظهار كرد: گرچه در سال های پس از انقلاب خدمات بسیار شایسته ای در اختیار مردم ایران به خصوص مناطق محروم قرار گرفته ولی به عمق و وسعت هشت سال اخیر نبوده است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه ، سفرهای استانی هیات دولت، دیدار چهره به چهره با مردم و مشاهده بی واسطه مسائل و مشكلات را از عوامل مهم موفقیت دولت های نهم و دهم در توزیع مناسب خدمات و امكانات دانست و گفت: رفتار و حركات دولت ریشه در اعتقادات اسلامی و ایمان قلبی دولتمردان دارد.

وی یادآوری كرد: هیات دولت در سه سفر گذشته مصوبات بسیار مهم و اثرگذاری را برای اجرا در آذربایجان غربی ابلاغ كرده كه مسوولین استانی نیز به تبعیت از دولت در اجرا و به نتیجه رساندن این طرح ها از هیچ تلاشی فروگذاری نكرده اند.

ماموستا بیضاوی با تقدیر از دولت خدمتگزار برای انجام سفر چهارم به آذربایجان غربی افزود: امیدواریم این سفر نیز مانند سفرهای قبلی منشاء خیر و بركات برای مردم استان باشد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با تاكید بر لزوم قدردانی اقشار مردم، روحانیون اعم از شیعه و سنی و مسوولین دولتی و تشكل های صنفی و سیاسی از خدمات و اقدامات صادقانه دولت گفت: مردم ارومیه باید به پاس خدمات بزرگ و درخور تحسین در آیین های استقبال از رئیس جمهوری محبوب و اعضای هیات دولت شركت كرده و به این وسیله با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت كنند.

رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت برای تجدید دیدار با اقشار مردم، شركت در آیین های بهره برداری از 31 طرح بزرگ عمرانی و خدماتی و پی گیری مصوبات سه دوره سفر قبلی روز یكشنبه به آذربایجان غربی سفر می كند.

8135/583/245
۰ نفر