۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۴۶
کد خبر: 80642295
T T
۰ نفر
دو داور ايراني شنا و واترپلو براي قضاوت از ايران خارج مي شوند

تهران - سرپرست فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو اعلام كرد: از دو داور كشورمان از سوي فدراسيون بين المللي براي قضاوت در مسابقات مختلف دعوت شده است.

محسن رضوانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: هشت داور بی طرف از سرتاسر دنیا به مسابقات قهرمانی جهان دعوت شده اند كه دو داور ایرانی و ژاپنی از قاره كهن در آن قرار دارند.

وی گفت: مسعود رضوانی از ایران به عنوان داور بی طرف به مسابقات شنای قهرمانی جهان در اسپانیا دعوت شده است كه این رقابت ها شهریور ماه برگزار خواهد شد.

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو افزود: پیش از او، نادر غفوری داور بین المللی كشورمان برای قضاوت در تورنمنت توسعه واترپلو انتخاب شده بود كه بزودی كشورمان را برای حضور در این رقابت ها كه دو روز دیگر در كویت آغاز می شود ترك خواهد كرد.



** بیداریان، عسگری و آرشام میرزایی به مسابقات جهانی می روند

رضوانی در ادامه تصریح كرد: تكلیف سه سهمیه وایلد كارت فدراسیون شنا برای حضور نمایندگان ایران در مسابقات شنای قهرمانی جهان مشخص شد و بر اساس تصمیم فدراسیون، بیداریان، عسگری و آرشام میرزایی عازم این رقابت ها در بارسلون خواهند شد.

وی تصریح كرد: فدراسیون بین المللی شنا هزینه اعزام و اسكان نمایندگان ایران را برعهده گرفته است.

** در بازی های داخل سالن آسیا حضور تاثیرگذاری خواهیم داشت

سرپرست فدراسیون شنا با اشاره به موافقت كمیته ملی المپیك برای اعزام تیم شنای ایران به مسابقات شنای 25 متر بازی های داخل سالن آسیا در كره جنوبی اظهار داشت: شش شناگر به این رقابت ها اعزام می شوند.

وی افزود: به دلیل ایستایی دوساله شنای ایران، ما شانس زیادی برای كسب مدال در این مسابقات نداریم اما ورزشكاران مان با شنا كردن در میان برترین های آسیا، تجربه خوبی برای درخشش در آینده كسب خواهند كرد.

ورزشی (4). ** 1346 ** 1589