۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 80642157
T T
۰ نفر
حماسه آفريني و ولايتمداري مهمترين پيام حضرت زهرا (س) است

اراك- جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: حماسه آفريني و ولايتمداري مهمترين پيام حضرت زهرا (س) به جامعه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'عبدالله حاجی صادقی' شنبه در همایش بصیرت همسران پرسنل سپاه روح الله استان مركزی افزود: آن حضرت بخوبی خطر وجود جریان نفاق را شناسایی كرد و در مقاطع مختلف علیه این جریان افشاگری كردند.

وی ادامه كرد: همسران، همسنگران رزمندگان و پاسداران هستند، بنابراین باید در شناخت بیشتر حضرت زهرا (س) و الگوگیری از آن حضرت بیش از پیش تلاش كنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار كرد: بانوان و همسران پاسدار با روشنگری و هدایت سایر قشرها، مردم را برای خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد آماده كنند.

حجت الاسلام حاجی حسینی افزود: مردم ایران با پیروی از رهبرمعظم انقلاب همواره در دفاع از ارزش ها، اسلام، قرآن و ولایت كار جهادی و انقلابی انجام داده كه این مهم در انتخابات آتی متجلی می شود.

وی تعبد و تقید به دین، فرمان بری كامل از ولایت فقیه، تلاش مضاعف در خدمات رسانی به مردم و ایستادگی قاطعانه در برابر دشمنان اسلام را از مهمترین شاخص های رییس جمهوری آینده دانست.

حجت الاسلام حاجی حسینی تصریح كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مخلص بسیجی از بازوان ولایت هستند و برای تحقق منویات و فرمایش های فرماندهی معظم كل قوا بیشتر بكوشند.

وی یادآور شد: دشمنان همه توان خود را برای حضور كمرنگ مردم در انتخابات و جدایی ملت از ولایت فقیه به كار گرفته اند، بنابراین وظیفه و رسالت قشرهای مختلف برای ناكام كردن دشمنان ضروری است.ك/2

517/545