۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۱۷
کد خبر: 80637409
T T
۰ نفر
استاندار خراسان شمالي: دولت براي ارائه خدمات روزآمد گامهاي بلندي برداشته است

بجنورد - استاندار خراسان شمالي گفت: دولت دكتر احمدي نژاد براي تسهيل خدمت رساني و ارائه خدمات روزآمد به مردم گامهاي بلندي برداشته است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری در روز سه شنبه، 'محمود احمدی بیغش' از ایجاد دولت الكترونیك، بهره برداری از دفاتر پیشخوان دولت، تدوین آییننامه ها و ضوابط برای گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه زیرساخت های ارتباطی و اطلاعاتی را از جمله خدمات ارزنده دولت در این مسیر برشمرد.

وی كه در نخستین مجمع عمومی موسس نظام صنفی رایانه ای خراسان شمالی سخن می گفت، افزود:‌ لازمه رسیدن به اهداف بزرگ و عزتمندی در دنیای امروز، مجهز شدن به علوم مشروع جهانی است.

احمدی بیغش افزود: امروز اگر شاهد افتخاراتی در ایران اسلامی هستیم به بركت امام خمینی (ره) و رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

وی هدف از تشكیل مجمع عمومی موسس نظام صنفی رایانه ای را نظام مند كردن خدمات، فعالیت ها و تلاشگران این عرصه برای شتاب بخشیدن به رشد و پیشرفت هرچه بهتر این صنعت در استان عنوان كرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار امیدواری كرد كه در آینده ای نزدیك با همت مضاعف و تلاش بیشتر فعالان این عرصه، شاهد انسجام فعالیت ها و رشد این صنف در عرصه استان و كشور باشیم. ك/1

626