۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱
کد خبر: 80636661
T T
۰ نفر
سرمربي الجيش:كمتر كسي فكر مي كرد اين تيم به اين موفقيت ها برسد

تبريز- سرمربي تيم فوتبال الجيش قطر موفقيت هاي اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا را دستاورد بزرگي خواند.

'رضوان لوچسكو ' روز سه شنبه در كنفرانس خبری قبل از بازی با تراكتورسازی تبریز اظهار كرد: قبل از آغاز رقابت های مرحله گروهی، همگان بر این باور بودند كه الجیش به دلیل اولین حضورش در این رقابت ها ، یكی از حذف شده های گروه 'آ' خواهد بود.

وی اضافه كرد: بازی فردا مقابل تراكتورسازی بازی چندان سختی برای ما نخواهد بود چرا كه صعودمان از این گروه به عنوان تیم دوم قطعی شده و ما به همین دلیل در این بازی بیشتر از بازیكنان ذخیره استفاده خواهیم كرد.

وی گفت: در بازی های گذشته بازیكنان اصلی تیم به دلیل حضور در تمام بازی ها خسته شده اند و حضور انها در بازی های مرحله بعد برای تیم حائز اهمیت است.

لوچسكو در خصوص دلیل اینكه چرا این تیم برای اول شدن در این گروه تلاش نمی كند، گفت: صعود از گروه 'آ' برای الجیش اتفاق و موفقیت بزرگی بود و ترجیح می دهم با بازیكنان ذخیره در بازی فردا به میدان بروم.

دیدار دو تیم تراكتورسازی ایران و الجیش قطر از هفته ششم از رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 21.50 فردا /چهارشنبه شب/ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز انجام می شود.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه سه بر سه به تساوی انجامیده بود و در بازی فردا، تراكتورسازی فقط برای دفاع از نام و جایگاه فوتبال تبریز و ایران در مصاف این تیم قرار می گیرد.

7233/587