۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۵۳
کد خبر: 80634105
T T
۰ نفر
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات: ارزش تحقيقات به نوآوري است

تبريز- وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: ارزش تحقيقات به نوآوري آن بوده و اين وزارت از طرح هاي خلاق و جديد حمايت مي كند.

'محمد حسن نامی' روز یكشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همكاری بین دانشگاه تبریز، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در تبریز افزود: دنیا روز به روز در حال پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات بوده و دانشگاهها باید در این زمینه به ویژه در حوزه ict و it تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به پتانسیل موجود استادان و هیات علمی دانشگاه ها گفت: برای تبادل اطلاعات و استفاده بیشتر از این پتانسیل این وزارت خانه آماده است یك طبقه از ساختمان خود را در اختیار استادان و نخبگان كشور قرار دهد.

نامی تاكید كرد: دانشجویان سرمایه عظیمی در تولید علم هستند و باید این ظرفیت ها را ساماندهی و از آنها حداكثر بهره را برد.

وی افزود: از آنجایی كه صحنه ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمامی زوایا مورد توجه جهانیان است استكبار تلاش می كند در زمنیه ارتباطات با فراهم كردن امكانات و تجهیزات بر گفتمان بین مردم و ملل اشراف پیدا كند و بر جوامع تاثیرگذار باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری گفت: با توجه به پتانسیل موجود در دانشجویان، استادان و نخبگان كشور، ایران اسلامی تا سند چشم انداز 1404 نه تنها در منطقه بلكه در جهان به یكی از برترین های این حوزه تبدیل خواهد شد.

6120/587/245
۰ نفر