۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۵۹
کد خبر: 80633579
T T
۰ نفر

معاون اول رييس جمهوري اسلامي ايران وارد تبريز شد

۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۵۹
کد خبر: 80633579
معاون اول رييس جمهوري اسلامي ايران وارد تبريز شد

تبريز- معاون اول رييس جمهوري اسلامي ايران در قالب يكصد و چهارمين سفر استاني هيات دولت و چهارمين سفر به استان آذربايجان شرقي وارد فرودگاه بين المللي شهيد مدني تبريز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'مهدی غضنفری' وزیر صنعت، معدن و تجارت و 'محمود بهمنی' رییس بانك مركزی محمدرضا رحیمی را در این سفر همراهی می كنند.

در سفر دو روزه دكتر محمود احمدی نژاد و اعضای هیات دولت به استان، علاوه بر دیدار مردمی، تعدادی از معاونان رییس جمهوری و وزرای كابینه با مردم شهرستان های این استان دیدار و از نزدیك شاهد روند فعالیت ها و پروژه های عمرانی و مسایل و مشكلات این مناطق خواهند بود.

در جریان این سفر 25 طرح عمرانی با حدود 23 هزار میلیارد ریال اعتبار توسط دكتر محمود احمدی نژاد افتتاح می شود.

این طرح ها در بخش های مختلف از جمله راه و شهرسازی، صنعت و معدن، امور زیربنایی، گردشگری و صنایع دستی و سایر امور توسعه ای استان به بهره برداری می رسد.

در پایان این سفر جلسه هیات دولت برگزار و از سوی استانداری آذربایجان شرقی پیشنهادهایی برای توسعه استان در عرصه های مختلف ارائه می شود.

این پیشنهادها قرار است از سوی بخش دولتی و خصوصی عملی شود كه تاثیر شگرفی در درآمدزایی و اشتغالزایی بیشتر این استان خواهد داشت.

همچنین نتیجه اقدامات و بررسی معاونان رییس جمهوری و وزرای كابینه در شهرستان های مختلف استان، در جلسه هیات دولت ارائه خواهد شد.

اعضای هیات دولت در سفر چهارم خود به این استان از نزدیك شاهد فعالیت ها و نقاط قوت و ضعف پروژه ها خواهند بود و موانع بر سر راه پیشرفت پروژه ها نیز مورد توجه رییس جمهوری قرار می گیرد تا برای رفع آنها تصمیماتی اتخاذ شود.

7240/6120/587/ 1645
۰ نفر