۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۳۷
کد خبر: 80627050
T T
۰ نفر
چهار شهردار پيشين بجنورد داوطلب انتخابات شوراي شهر شدند

بجنورد - فرماندار بجنورد گفت: چهار تن از شهرداران پيشين بجنورد براي چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر نامنويسي كرده اند.

'سیدمحمد پاكمهر' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار كرد: علاوه بر آن اعضای كنونی و ادوار پیشین شورای اسلامی شهر بجنورد برای نامزدی در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نام نوشته اند.

به گفته وی نام یكی از فرمانداران پیشین یك شهرستان استان و از مدیران سابق استانداری خراسان شمالی نیز در بین ثبت نام كنندگان شورای اسلامی بجنورد قرار دارد.

فرماندار بجنورد گفت: در مجموع برای كسب 13 كرسی نمایندگی مردم بجنورد در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر 108 نفر نامنویسی كرده اند.

به گفته وی 100 نفر از داوطلبان ثبت نامی شورای شهر بجنورد را آقایان و هشت نفر را خانم ها تشكیل می دهند.

پاكمهر اظهار كرد: برای 132 حوزه روستایی در بخش های حصارگرمخان و مركزی و دو شهر بجنورد و حصارگرمخان، یك هزار و 35 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستایی شهرستان بجنورد نامنویسی كرده اند.

وی اضافه كرد: از بین كل ثبت نام كنندگان 18 نفر زن و یكهزار و 17 نفر مرد هستند.

به گفته وی 608 داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مربوط به مناطق روستایی بخش مركزی و 301 نفر نیز مربوط به 51 روستای بخش گرمخان هستند.

انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد برگزار می شود. ك/3

2712/626