۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴
کد خبر: 80620373
T T
۰ نفر
فرماندار : توسعه و آباداني خوي تلاش مضاعف دستگاه هاي اجرايي شهرستان را مي طلبد

خوي، اروميه - فرماندار خوي گفت: توسعه و آباداني اين شهرستان مشاركت و كار فوق‌العاده و تلاش مضاعف دستگاه هاي اجرايي را مي طلبد.

غلامحسین عماری روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی با بخشداران چهارگانه شهرستان خوی اظهار كرد: بسیاری از اندیشمندان سیاسی، كار ویژه اساسی نظام‌های سیاسی را برقراری نظم اجتماعی و ساماندهی مطالبات اعضای جامعه سیاسی، برای رسیدن به وضع مطلوب و سعادت آن می‌دانند.

فرماندار خوی با بر شمردن طرح های گسترده عمرانی دولت، در منطقه اضافه كرد: كارهای ویژه ای در دولت نهم و دهم صورت گرفته همچون بهسازی روستایی كه در روستاهای شهرستان خوی بیش از 10 هزار واحد روستایی بهسازی شده و احداث نزدیك به دو واحد مسكن مهر در شهر خوی در حال اجرا است، تسهیلات توسعه بخش كشاورزی كه فعلا نزدیك به 180 میلیارد ریال جذب و پرداخت گردیده و مواردی مثل بنگاه های زود بازده و طرح اشتغال، تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) هدفمندی یارانه ها و غیره را می توان نام برد.

وی افزود: كارها بایستی اعتقادی باشد و فرهنگ ارائه برنامه های جدید به غیر از كارهای روزمره باید در دستگاه های اجرایی برنامه ریزی شود و راه حل مشكلات شهرستان، نیاز به كار فوق‌العاده دستگاه های اجرایی شهرستان است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی هم در این جلسه با توجه به مصوب شدن بودجه دهیاری ها نسبت به شروع كارهای عمرانی در روستاهای شهرستان خوی،

گفت: جامعه ما امروز نیازمند آرامش روانی در سطح عمومی است.

میرسیاوش اسبقی افزود: برای توسعه و آبادانی و شكوفایی منطقه نیاز به تدوین برنامه های راهبردی با مشاركت همه دستگاهای اجرایی نیاز است كه دستگاه های اجرایی باید در این راستا نقش موثری ایفا نمایند.

7128/583