۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۱۰
کد خبر: 80620092
T T
۰ نفر

كشتي فرنگي قهرماني آسيا؛

دو نقره براي ايران در روز نخست

۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۱۰
کد خبر: 80620092
دو نقره براي ايران در روز نخست

دهلي نو - با شكست مهدي زيدوند در فينال رقابت هاي كشتي فرنگي قهرماني آسيا كه امروز در مقابل حريف كره جنوبي حاصل شد ايران در روز نخست اين رقابت ها به دو مدال نقره دست يافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'مهدی زیدوند' فرنگی كار وزن 66 كیلوگرم در مقابل حریفی از كره جنوبی مغلوب شد و به مدال نقره بسنده كرد.

مهدی زیدوند برای رسیدن به دیدار فینال بر كشتی گیرانی از قرقیزستان و ژاپن غلبه كرده بود و كشتی گیر قرقیزستانی در جایگاه سوم این رقابت ها ایستاد.

پیش از زیدوند، 'عبدالمحمد پاپی' فرنگی كار وزن 60 كیلوگرم با كسب مدال نقره، اولین مدال كاروان كشتی فرنگی ایران را به ارمغان آورد.

'محسن حاجی پور' در وزن 55 كیلوگرم و 'بشیر باباجان زاده' در وزن 120 كیلوگرم دیگر نمایندگان ایران در روز نخست رقابت ها بودند كه از دور رقابت ها حذف شدند.

رقابت های كشتی فرنگی قهرمانی در شهر دهلی نو پایتخت هندوستان در حال برگزاری است.

فردا در ادامه این رقابت ها نمایندگان ایران در اوزان 74، 84 و 96 كیلوگرم به روی تشك خواهند رفت.

در وزن 74 كیلوگرم 'هادی علیزاده پورنیا' پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده دیدار كشتی گیران ژاپن و قزاقستان می رود و در صورت پیروزی، با برنده مبارزه كشتی گیران تایلند و تاجیكستان مسابقه می دهد. در این وزن 12 كشتی گیر حضور دارند.

در وزن 84 كیلوگرم كه 12 كشتی گیر به روی باسكول رفتند، 'طالب نعمت پور' در دور نخست به مصاف حریفی از چین می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده مسابقه كشتی گیران ویتنام و تركمنستان روبرو می شود.

همچنین در وزن 96 كیلوگرم 'داود گیل نیرنگ' در دور نخست به مصاف حریفی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی با كشتی گیر ازبكستانی روبرو می شود.در این وزن 13 كشتی گیر حضور دارند.

ورزشی(2)**9303**589
۰ نفر