۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۱۹
کد خبر: 80620042
T T
۰ نفر
حمايت از صنايع كوچك بهترين راه براي نيل به حماسه اقتصادي است

اروميه – معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي گفت: حمايت از صنايع كوچك بهترين راه براي نيل به حماسه اقتصادي است.

فخر الله مولایی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مركز خدمات فناوری و كسب و كار شهرك صنایع غذایی و فناوری الكترونیك ارومیه افزود: شهركهای صنعتی و صنایع كوچك می توانند به خوبی به حماسه اقتصادی در سال جاری عینیت ببخشند .

وی اضافه كرد: 92 درصد صنایع كشور كوچك هستند و صنایع بزرگ تنها هشت درصد صنعت كشور را به خود اختصاص داده اند كه این امر لزوم توجه ویژه به شهركهای صنعتی و صنایع كوچك را می رساند.

مولایی اظهار كرد: صنایع كوچك در كشور ما نزدیك به 30 سال عمر دارند و در صورت قدمت بیشتر آنها، می توانستیم سهم بیشتری از سرمایه های كشور را در این صنایع ببینیم.

وی گفت: نقطه قوت و بارز صنایع كوچك این است كه در تمامی مناطق كشور گسترده شده اند.

مولایی با درخواست از نمایندگان مجلس برای تعامل بیشتر در راستای بهبود روزافزون وضعیت صنایع كوچك افزود: مجلس شورای اسلامی در راستای بهبود قوانین بسیار تاثیرگذار است و در این خصوص باید توجه ویژه ای داشته باشد.

وی با قدردانی از عملكرد شركت شهركهای صنعتی آذربایجان غربی گفت: باید بهتر از گذشته فعالیت و نتایج درخشان خود به ویژه در سال 91 را تكمیل كنند.

8137/583