۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶
کد خبر: 80619630
T T
۰ نفر

اقتدار امروز ارتش به بركت انقلاب اسلامي است

۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶
کد خبر: 80619630
اقتدار امروز ارتش به بركت انقلاب اسلامي است

اردبيل- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: استقلال و اقتدار امروز ارتش ايران به بركت انقلاب اسلامي ايران تحقق يافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید حسن عاملی روز پنج شنبه در آیین رژه روز ارتش در شهرستان اردبیل افزود: در سایه عظمت و نعمت های جمهوری اسلامی، ایران امروز دارای ارتشی مجهز، حماسی، كارآمد، بین المللی، مستقل و مجهز به آخرین فناوری های دفاعی و رزمی است.

وی اضافه كرد: ارتش ایران با انگیزه های عالی حماسی توانست منابع عظیم انسانی را تنظیم كرده و در حساس ترین نقطه خاورمیانه كه همواره با چالش های امنیتی روبرو بوده امینت، عزت و اقتدار كشور اسلامی ایران را فراهم كند.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی طی دوران حیات خود مورد هجمه های مختلفی قرار گرفته اما ارتش های غیور با روح حماسی و غیرت ملی در برابر هرگونه تجاوز، هجمه و تهاجم با قدرت از خود دفاع كنیم.

امام جمعه اردبیل همچنین بیان كرد: هزینه هایی كه آمریكا در خاورمیانه از جمله عراق و افغانستان متحمل شده بخاطر ایران بود، اما نیروهای نظامی ایران آنها را در رسیدن به اهدافشان ناكام گذاشتند و امروز نیرویی نیست كه بتواند در برابر ارتش قد علم كند.

وی اظهار كرد: چند روز دیگر ایالات متحده به همراه 30 كشور دیگر رزمایشی در خلیج فارس برگزار می كند ولی نیروهای مسلح ما با عزت در برابر 30 كشوری ایستاده كه با این همه ادعا، قدرت تصمیم گیری در برابر ما را ندارند.

او همچنین گفت: ارتش بدون كمك سایر قدرت های جهانی به آخرین تجهیزات نظامی دست یافته و در آب های بین المللی و نقاط حساس دنیا با اقتدار حضور دارد و آمریكا به این نتیجه رسیده كه نمی تواند این نیرو را شكست دهد.

حجت الاسلام عاملی در ادامه با اشاره به مذاكرات هسته ای ایران و قدرت و غربی تصریح كرد: دلیل پافشاری غربی ها برای مذاكره این است كه به این نتیجه رسیده اند كه كشور اسلامی ما به بركت نیروهای مسلح و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری راه هرگونه تقابل را بسته است.

وی با بیان اینكه تحولاتی كه به بركت انقلاب در كشور صورت گرفت از جمله دستاوردهای علمی و سیاست خارجی در شان ملت بزرگ ایران بوده، بیان كرد: باید از ولی نعمتان خود و در راس آنها نیروهای نظامی، ارتشی و شخص مقام معظم رهبری تشكر كنیم كه عظمت و عزت كشور را حفظ و صیانت از كشور را برای سالیان طولانی تضمین كردند.

8123/530