۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۲۰:۴۲
کد خبر: 80618911
T T
۰ نفر
برترين هاي آزمون درس هايي از قرآن در رودان با يكديگر به رقابت پرداختند

رودان- رقابت معنوي و نوراني آزمون درس هايي از قرآن ويژه دانش آموزان مقاطع راهنمائي و متوسطه با حضور 27 برگزيده مسابقات آموزشگاهي در شهرستان رودان برگزار شد.

به گزارش ایرنا عبدالله عبدی بحرینی چهارشنبه با بیان اینكه ایجاد و حفظ روحیه قرآنی هدف اصلی برگزاری مسابقات قرآن است، افزود: در این مرحله 27 دانش آموز دختر و پسر مقاطع راهنمائی و متوسطه در فضائی سالم و سرشار از نور و معنویت با یكدیگر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینكه قرآن تنها نسخه شفابخش و رهائی بخش بشریت از گمراهی و تباهی است؛ ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه و تدبر در آیات سراسر نور و كلام وحی را از دیگر اهداف برگزاری مسابقات درس هایی از قرآن در مدارس برشمرد.

این مسوول از قرآن به عنوان نعمت و رحمت بیكران الهی و راهنمای زندگی انسان ها یاد كرد و كمال، رستگاری و سعادت دنیوی و اخروی بشریت را در گرو قرآن و عمل به فرامین آن دانست.

عبدی بحرینی در ادامه اظهار كرد: مرحله آموزشگاهی مسابقات درس هایی از قرآن با حضور بیش از یك هزار و 120 دانش آموز در تمامی پایه های مقاطع راهنمائی و متوسطه در سطح مدارس برگزار شد كه در پایان این رقابت معنوی 27 شركت كننده به مرحله شهرستانی راه یافتند.

به گفته وی نفرات برگزیده مرحله شهرستانی به موسسه ترویج فرهنگ قرآنی معرفی و نفرات برتر براساس امتیازات كسب شده انتخاب و از آنان تجلیل می شود. ك/3

7196/668