۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹
کد خبر: 80617902
T T
۰ نفر
امام جمعه بروجرد:راز موفقيت ارتش،مكتبي بودن نيروهاي ارتشي است

بروجرد - امام جمعه بروجرد گفت: راز موفقيت ارتش جمهوري اسلامي، معنويت و اخلاص و مكتبي بودن نيروهاي ارتشي است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین 'حسن ترابی' روز چهارشنبه در دیدار نیروهای مسلح شهرستان بروجرد افزود: در دوران جنگ تحمیلی ، ایمان ، اخلاص و انگیزه بالای دینی نیروهای مسلح باعث غرورآفرینی برای ملت ایران شد.

وی با اشاره به اینكه معنویت و اخلاص و روحیه شهادت طلبی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران وجه تمایز بین ارتش ایران و سایر كشورهای دنیاست ، اضافه كرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران باید در مقام عمل روحیه مردمی بودن و حزب الهی بودن خود را حفظ كند تا برای همیشه كلمه طیبه باقی بماند.

امام جمعه بروجرد خاطر نشان كرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز ولایی تر و متخصص تر از دوران دفاع مقدس است و این نشان می دهد كه فرماندهان ارتش رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در بحث تربیت نیروی انسانی به خوبی مد نظر داشته و به آن عمل كرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با خود كفایی در تولید سلاحهای منحصر به فرد و بهره گیری از كاركنان مجرب و متخصص به قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

وی همچنین با بیان اینكه قدرت ملت ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان شرق و غرب ناشی از اسلام و پیروی از قرآن است ، اظهار داشت: اقتدار و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران اسلامی باعث شده كه هیچ دشمنی نتواند چشم طمع به این آب و خاك مقدس داشته باشد.

وی اضافه كرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیروهای مسلح ایران اسلامی با لبیك به ندای مقام عظمای ولایت و رهبری با بالا بردن ضریب امنیت در كشور به تحقق شعار امسال كمك كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در دیدار نیروهای مسلح شهرستان بروجرد با امام جمعه این شهر فرمانده هان نظامی و انتظامی و برخی از مسوولان شهرستان بروجرد حضور داشتند.

7190/542