۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵
کد خبر: 80616217
T T
۰ نفر

فرمانده جديد نيروي انتظامي دزفول معرفي شد

۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵
کد خبر: 80616217
فرمانده جديد نيروي انتظامي دزفول معرفي شد

دزفول- طي آييني روز سه شنبه ، سرهنگ پاسدار ' احمد چنداز ' به عنوان فرمانده جديد انتظامي شهرستان دزفول معرفي شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه دزفول در این آیین در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه دزفول ، امنیت را امری لازم برای جامعه دانست و گفت: نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت ، مهم ، حساس و شاخص است.

حجت الاسلام 'سیدمحمدعلی قاضی دزفولی' افزود: نیروی انتظامی با توجه به تغییر شگردها و پیدا شدن جرایم جدید باید همواره آماده باشد.

وی،انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را یادآور شد و اظهار داشت: با توجه به نقش كلیدی و حساس نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت ، امید است تا این نیرو همچون گذشته در اجرای قانون در آستانه انتخابات آماده و هشیار باشد.

امام جمعه دزفول افزود: باید مراقب فتنه ها و دسیسه های دشمن بود.

' عبدالرضا احسانی نیا ' فرماندار ویژه دزفول نیز برقراری امنیت در جامعه را از مطالبات اصلی مردم دانست و افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جهت ایجاد و حفظ امنیت در جامعه از هیچ كوششی دریغ نكرده است.

سرهنگ پاسدار ' ایرج نادبی زاده ' فرمانده پیشین انتظامی شهرستان دزفول نیز با تشكر از تمام دستگاه های دولتی كه همكاری خوبی با نیروی انتظامی دارند گفت: در طول خدمت ، همواره منویات ولایت فقیه را سرلوحه كار خود قرار داده و در انجام وظیفه عمل به شرع و قانون را مد نظر داشته ام.

در این آیین ، سردار ' محمد رضا اسحاقی ' از زحمات سرهنگ پاسدار ' ایرج نادبی زاده ' فرمانده پیشین انتظامی دزفول با اهدای لوح تقدیر قدردانی كرد و سرهنگ پاسدار ' احمد چنداز ' را بعنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان دزفول معرفی كرد.7279/648