۲۳ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۳۸
کد خبر: 80611539
T T
۰ نفر

سايت اداري استان بوشهر در شنبه تشكيل مي‌شود

۲۳ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۳۸
کد خبر: 80611539
سايت اداري استان بوشهر در شنبه تشكيل مي‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: براي سرعت بخشي در خدمات‌رساني و بازسازي مناطق زلزله‌زده، سايت اداري استان در شهر شنبه تشكيل خواهد شد.

فریدون حسنودن روز جمعه در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر افزود: مصوبات نشستی كه با حضور معاون اول رئیس جمهور در بوشهر برای كمك به زلزله‌زدگان به تصویب رسید همان مصوبات دولت تلقی می‌شود كه باید در كوتاه‌ترین زمان آن را اجرایی كنیم.

وی بیان كرد: برای بازسازی واحدهای تخریبی در شهرهای زلزله‌زده، از سوی رئیس بنیاد مسكن استان‌های معین تعیین شده است.

حسنوند تصریح كرد: برای بازسازی مناطق زلزله‌زده نیازمند همكاری تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله دستگاه‌های زیربنایی مثل آب، برق، گاز، مخابرات هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینكه مردم از ما در جایگاه برادری و نه مسئول، توقع همكاری دارند، گفت: باید زمان بازسازی مناطق زلزله‌زده را كم كرده تا رضایت خدا و شادی دل مردم را به همراه داشته و توشه‌ای برای آخرتمان باشد.

وی با اشاره به نیاز مصالح و معادن برای بازسازی مناطق زلزله‌زده تصریح كرد: مجوز برداشت معادن و مصالح در استان برای سرعت در بازسازی مناطق زلزله‌ زده به متقاضان داده می شود.

حسنوند با اشاره به تلاش رسانه‌های بیگانه برای ضربه زدن به نظام در جریان زلزله اخیر گفت: رسانه‌های بیگانه وقتی دیدند نمی‌توانند ضعفی در امر امداد و نجات پیدا كنند، موضوع نیروگاه اتمی را مطرح كردند كه به لطف خدا در این زمینه هم شكست خوردند.ك/2

629/ 628