۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۲۰:۳۱
کد خبر: 80604306
T T
۰ نفر
خدمات هلال احمر چايپاره در ايام نوروز امسال چشمگير تر از سال هاي قبل بود

چايپاره، اروميه - رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان چايپاره گفت: جمعيت هلال احمر اين شهرستان در ايام نوروز با خدمات رساني مطلوب به مسافران نوروزي عملكرد قابل قبولي از خود بجاي گذاشت.

احمد زینال پور روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار كرد: این جمعیت امسال با راه اندازی بزرگترین پایگاه امداد و نجات و اسكان مسافران نوروزی در آذربایجان غربی در كنار جاده پر تردد و ترانزیت تبریز – بازرگان بسیار پر توان و فعال ظاهر شد و نقش بسیار مهمی در ایجاد آسایش و آرامش مسافران نوروزی داشت.

وی با بیان اینكه جمعیت هلال احمر این شهرستان در راستای اجرای طرح های نوروزی به صورت ملی در استان ، اقدام به ایجاد كمپینگ مخصوص راهنمای مسافرین نوروزی، اسكان مسافران نوروزی و پایگاه امداد و نجات جاده ای نمود افزود:در این كمپینگ امكانات بسیار متنوعی را با كمك اعضای كارگروه امدادو نجات چایپاره برای مسافران نوروز تدارك دیده بود كه توانست با ارائه خدمات مطلوب به بیش از 12 هزار نفر عملكرد قابل خوبی داشته باشد.

زینال پور اضافه كرد: در ایام تعطیلات نوروز همچنین بیش از یك هزار و 500 نفر مسافردر این كمپینگ به صورت موقت اسكان یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چایپاره گفت: این طرح بزرگ و شایسته كه امسال توسط جمعیت هلال احمر شهرستان چایپاره به اجرا در آمد می تواند به عنوان یك الگوی موفق در سایر شهرستان دیگر استان و كشور به اجرا در یاید كه مطمنا نقش موثری را در جذب گردشگرایفا كند.

7128/583