۱۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۴۳
کد خبر: 80600153
T T
۰ نفر
اولويت اول استان برگزاري انتخاباتي سالم، پرشور و بانشاط است

يزد- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: اولويت اول استان يزد برگزاري انتخاباتي سالم، پر شور و با نشاط است.

به گزارش ایرنا ، غلامحسین دشتی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی انتخابات كه با حضور مسئولین ستاد انتخابات و هیات های نظارت بر انتخابات شهرستان های استان از زحمات اعضای ستاد قدردانی كرد.

وی در ادامه به بیان اهمیت موضوع انتخابات آینده پرداخت و با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: اولویت اول ما تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، پر شور و با نشاط است.

معاون استاندار با بیان اینكه در خرداد ماه دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان برگزار می شود، خواستار تلاش و همكاری جدی هیات های اجرایی و نظارتی با یكدیگر شد.

در بخش دیگر این جلسه نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی و رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان یزد ضمن تبریك سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: نتیجه تلاش برای برگزاری انتخاباتی پر شور شكل گیری حماسه سیاسی بی نظیر خواهد بود.

'محمد صالح جوكار' با بیان اهمیت انتخابات پیش رو خاطر نشان كرد: ملت ایران در 34 سال گذشته همیشه پیشگام و پیش قدم بوده اند و انشاء الله با حضور پر شور در انتخابات آینده بار دیگر سیلی محكمی به صورت دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.

وی با اشاره به سختی های كار در حوزه اجرایی و نظارتی انتخابات، هماهنگی و تعامل را در این راستا مهم ارزیابی كرد.

در ادامه این جلسه مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری یزد نیز به بیان مطالبی در خصوص اجرا و نظارت بر انتخابات بیان كرد و ضرورت اشرافیت فرمانداران و بخشداران بر مواد قانونی انتخابات را یادآور شد.ك/2

1968