۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۰:۱۲
کد خبر: 80598339
T T
۰ نفر
10گروه سازمان آتش نشاني آمل براي روزطبيعت به حالت آماده باش درآمد

ساري- سرپرست سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري آمل گفت: در روز طبيعت با استقرار حدود 10پايگاه موقت و سيار در نقاط مختلف شهرستان آمل آماده ارائه خدمات ايمني خواهند بود.

'حسین نذیری 'روز یكشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل برای افزایش ضریب ایمنی و آرامش خاطر بیشتر شهروندان و ارائه خدمات بموقع و مطلوب، برنامه های ویژه ای اجرا می‌كند.

وی افزود: آتش‌نشانان آمل در روز طبیعت با تجهیزات ایمنی و ده‌ها دستگاه خودرو و موتورسیكلت آتش‌نشانی و نجات، آماده خدمت رسانی خواهند بود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل تصریح كرد: آتش‌نشانان آمل در روز طبیعت با استقرار دربیش از 10 پایگاه موقت و سیار در خیابان‌ها و تقاطع‌های اصلی شهر، پارك‌ها، ورودی و خروجی بزرگراه‌ها و دیگر مناطق شهری از جمله مراكز فرهنگی و تفریحی، محدوده این شهرستان را در پوشش ایمنی خود قرار می دهند.

نذیری همچنین اضافه كرد: ایستگاه‌های آتش‌نشانی مناطق مختلف آمل در روز طبیعت مانند دیگر روزهای سال، فعالیت‌ها و برنامه‌های عادی خود را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان كرد: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل برای اجرای عملیات امداد و نجات در صحنه حوادث احتمالی، آمادگی كامل دارند.

پاركهای جنگلی میرزا كوچك خان، هلومسر، بلیران و دهها پارك جنگلی و نیز بوستانهای جنگلی ومحله ای در شهرستان آمل پذیرای جمع زیادی از مسافران و میهمان نوروزی و نیز شهروندان آملی در روز طبیعت است.ك/3

ك/7327/402