۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۴۷
کد خبر: 80596538
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت بجنورد: ‌انتخابات آينده نقطه اوج حماسه سياسي است

بجنورد - امام جمعه موقت بجنورد گفت: انتخابات آينده رياست جمهوري نقطه بارز و اوج حماسه سياسي است كه اميد است مردم در آن شركت فعال داشته باشند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی'‌ در خطبه های این هفته نماز جمعه مركز استان خراسان شمالی اظهار كرد: به یقین حماسه سیاسی و اقتصادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب تنها با حضور مردم در صحنه خلق خواهد شد.

وی گفت: اكنون دشمنان نظام با تمام قوا وارد صحنه شده اند تا ما را به زانو درآورند ولی سخنان رهبری و نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دشمن را خوار و ذلیل خواهد كرد.

امام جمعه موقت بجنورد افزود: در این شرایط بر ملت ایران واجب است تا در سال جاری با شور و نشاط هرچه بیشتر در صحنه حاضر شده و شركتی گسترده در انتخابات و دیگر عرصه ها داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی جاجرمی، به بیانات رهبری در پیام نوروزی اشاره كرد و گفت: اشاره معظم له در پیام نوروزی به حماسه حضور مردم خراسان شمالی در استقبال از ایشان برای این استان افتخاری بزرگ است و باید تلاش كنیم تا با حضور 100 درصدی در انتخابات، به این اعتماد ایشان ارج بنهیم.

وی افزود: اكنون ایران اسلامی در جایگاهی است كه ابرقدرتی چون آمریكای جنایتكار ملت ما را دشمن اصلی خود می داند بنابر این می طلبد كه با جدیت در تمام میدان ها حضوری قوی داشته و توطئه های آنها را خنثی كنیم.

امام جمعه موقت بجنورد به سالروز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی اشاره و اظهار كرد: رای بیش از 98 درصدی مردم به جمهوری اسلامی هر گونه شك و شبهه نسبت به اسلامی بودن و پشتوانه مردمی این نظام را از بین برد.

وی افزود: بر تمامی مردم ایران فرض است تا به وظیفه خود بدرستی عمل كرده و نظامی را كه بر پایه ایمان و ولایت الهی به وجود آمده حفظ و زمینه حضور و ظهور امام زمان (عج) را فراهم سازیم.

امام جمعه موقت بجنورد همچنین از 'طبیعت' به عنوان مادر انسان یاد كرد و گفت: نامیدن 13 فروردین به عنوان 'روز طبیعت' نشانگر اهمیت آن در زندگی بشر است و نگاه كردن به طبیعت، معاد و رویش را برای انسان ها تداعی كرده و باعث آرامش می شود. ك/2

ط/626