۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۵۷
کد خبر: 80596357
T T
۰ نفر
دري نجف آبادي:پيشرفت كشور درگروي تحقق حماسه سياسي و اقتصادي است

اراك- نماينده ولي فقيه در استان مركزي گفت: پيشرفت، سربلندي و اقتدار بيشتر كشور در گروي تحقق شعار حماسه سياسي و اقتصادي است.

به گزارش ایرنا، آیت الله 'قربانعلی دری نجف آبادی' در خطبه های نماز جمعه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشمندی، خردمندی و به صورت هدفمند شعار هر سال را انتخاب می كنند.

وی تاكید كرد: همه بخش های دولتی، غیر دولتی، تعاونی، مالی، كشاورزی و خدماتی باید بر اساس تحقق شعار سال برنامه ریزی كرده تا مسیر خودكفایی كشور به هموارتر شود.

امام جمعه اراك اظهار كرد: راهكار اساسی و راهبردی خنثی كردن تحریم ها و فشارهای دشمنان تلاش همه جانبه همراه با برنامه ریزی علمی و اصولی در تحقق شعار امسال به خصوص در بخش حماسه اقتصادی است.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح كرد: جهاد همه جانبه در رعایت الگوی مصرف، پرهیز از اصراف، مصرف بهینه، توجه به عرصه تولید داخلی و كشاورزی از مصداق ها و شاخص های تحقق حماسه اقتصادی است.

وی ادامه داد: كشور برای دست یابی به خود كفایی نیازمند فداكاری است كه در این عرصه مدیریت صحیح و راهبردی حرف اول را می زند بنابراین باید مدیران شهرستانی، استانی و كشوری بر اساس برنامه چشم انداز بیست ساله و تحقق شعار امسال حركت كنند.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی با گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: روز جمهوری اسلامی، یوم الله و شناسنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح كرد: ملت در تحقق شعارهای اساسی، آمان های امام راحل و شهیدان والامقام و اطاعت پذیری كامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار هستند و بر عهد و پیمان حماسه آفرینان 12 فروردین ماه 58 وفادار بوده و خواهند بود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار كرد: حضرت زهرا (س) در همه عرصه های زندگی شخصی، اجتماعی، همسرداری، تربیت فرزند، عبادت، عفاف و حجاب الگوی كاملی برای بشریت به خصوص بانوان است.

امام جمعه اراك ادامه داد: حضرت زهرا(س) همیشه حامی و مدافع ولایت بود و با روشنگری های خود چهره نفاق را برای مردم آشكار كرد.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از خطبه ها از مدیران، فرهنگیان و پدران و مادران خواست تا جوانان را نسبت به ادامه تحصیل در حوزه های علمیه استان مركزی تشویق و ترغیب كنند.ك/2

517/559