۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۵۸
کد خبر: 80594188
T T
۰ نفر
بيشترين آمار تردد خودرو در محورهاي استان قزوين به ثبت رسيد

قزوين- مديركل راه و شهرسازي استان قزوين گفت: روز گذشته با تردد 54 هزار دستگاه خودرو در محور رفت و برگشت قزوين به رشت، بيشترين آمار تردد خودروها از آغاز تعطيلات نوروزي امسال در اين استان به ثبت رسيد.

'محمدنادر محمدزاده' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان كرد: این در حالی است كه طی روزهای گذشته زمان ثبت تردد خودروها توسط دستگاههای تردد شمار خودرو در این محور 42 تا 43 هزار دستگاه بوده است.

وی ادامه داد: نكته بسیار جالب در سفرهای نوروزی امسال اینست كه از آغاز زمان تعطیلات نوروزی یعنی از 26 اسفند ماه گذشته تاكنون تعداد سفرهای رفت بیش از برگشت در محورهای استان گزارش شده است.

به گفته وی، این مساله بیانگر آنست كه سفرهای نوروزی امسال در حال آغاز بوده و زمان بازگشت مسافران نیز هنوز آغاز نشده است.

وی اضافه كرد: با توجه به مدت باقیمانده تعطیلات نوروزی و زمان بازگشت از سفر، از مسافران می خواهیم تا همانگونه كه زمان آغاز سفرهای خود را جلو انداخته اند، زمان بازگشت از سفر خود را نیز جلو انداخته تا ما شاهد كاهش حجم ترافیك خودروها در سطح محورهای ارتباطی استان قزوین باشیم.

مدیركل راه و شهرسازی تاكید كرد: از مسافرانی كه محورهای این استان را برای سفر خود انتخاب كرده اند می خواهیم تا ضمن همكاری با عوامل پلیس راه و راهداری مستقر در طول محورهای استان، با رعایت كامل مقررات رانندگی نیروهای ما را در حفظ و امنیت محورها یاری دهند.

627/ 1644